Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fortuna22 schreef:Mag ik ook jullie advies?
Mijn paard staat nu 4 maanden op de medicatie en hij krijgt 1 pil per dag. Ik merk er niet veel verschil van eerlijk gezegd. Alleen dat hij misschien wat slomer is dan anders. Wat zouden jullie doen? Dosis verlagen of eerst testen?
khalid schreef:Toch vind ik het sneu voor mijn shet ( die nu dan op 1 hele pil is gegaan ) dat ze er zo somber bij staat. Ze eet verder nog wel heel goed en verder merk je niets aan haar. Maar wanneer stop je dan... Zo droevig laten staan totdat ze stopt met eten ofzo? en dan laten inslapen? Ben al lang blij dat ze geen rotstraal heeft ( kenmerk ook vaak bij cushing ) en verder geen pijn heeft ( zover ik weet en merk aan haar ) Tja... ze is 30 jaar. Het blijft moeilijk.
CarolineCF schreef:Ja de test is nu vaak gratis (je betaald dan alleen het bezoek van de dierenarts) - maar informeer vooraf bij je dierenarts. En hertesten heeft pas zin na een paar weken stabiel op de medicatie. Dizzy: ik zou echt even in dat ECIR forum duiken er staan honderden ervaringsverhalen. Heel veel paarden hebben in het begin bijwerkingen. En bel je dierenarts even voor overleg.