Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Melanietje_ schreef:Ik meld mij ook, afgelopen vrijdag heb ik te horen gekregen dat mijn paard ks heeft. Ik ben er nog helemaal onbekend mee. We hebben afgelopen vrijdag met de dierenarts afgesproken om hem eerst op pijnstillers te zetten, vanwege dat we nog met de vraag zitten of hij er al pijn aan heeft. Dierenarts weet dat niet zeker, omdat het volgens haar woorden een milde vorm is. Het zit rond het midden van zijn rug, waarbij 2 plekken zijn waarvan 1 geïrriteerd is en 1 niet.
Deze week is het dus afwachten of de pijnstillers aanslaan en daarna gaan we dan misschien over na inspuiten en meso therapie.
Tabaluga12 schreef:_Melanietje_ schreef:Ik meld mij ook, afgelopen vrijdag heb ik te horen gekregen dat mijn paard ks heeft. Ik ben er nog helemaal onbekend mee. We hebben afgelopen vrijdag met de dierenarts afgesproken om hem eerst op pijnstillers te zetten, vanwege dat we nog met de vraag zitten of hij er al pijn aan heeft. Dierenarts weet dat niet zeker, omdat het volgens haar woorden een milde vorm is. Het zit rond het midden van zijn rug, waarbij 2 plekken zijn waarvan 1 geïrriteerd is en 1 niet.
Deze week is het dus afwachten of de pijnstillers aanslaan en daarna gaan we dan misschien over na inspuiten en meso therapie.
Welkom op het forum. Wat een #@%^uitslag. Waar uitte de problemen zich in?
Zou je misschien de foto willen plaatsen? Altijd interessant om te zien.
Mijn paard is 2 weken geleden ingespoten voor de 2e keer en nu ook d.m.v. mesotherapie behandeld.
Jeanneee_ schreef:Kan ik me voorstellen dat je er wakker van ligt. Geef niet te snel op hoor, het begin is moeilijk om uit de vicieuze cirkel van pijn te komen
Mijn paard is 2 weken geleden opnieuw ingespoten met cortico's, hebben bijna 8 maanden kunnen doen sinds de vorige keerdat is dus erg positief. En hij is opnieuw op de foto gekomen en wat bleek: de wervels gaan uit elkaar! Onwijs blij, nooit verwacht dat dit kon
hwn schreef:Maar ik kan me voorstellen, als die wervels zo ongeveer op mekaar liggen, dat dat paard onmogelijk zijn bekken kan kantelen, toch? Geeft dat niet hetzelfde effect als dat bij mensen enkele schakels van de rug vastgezet zijn?