Heel veel succes vandaag! En natuurlijk ook veel plezier
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Diertjec schreef:Super.
fargo schreef:Diertjec schreef:Super.
Dank je wel, gaat nu toch wel beetje kriebelen! Wel jammer dat hij dan eerder thuis is dan ik, dan hoor ik zijn HONEY I'M HOME SCHREEUW NIET - en het antwoord van heel veel paarden terug. Maar goed, daar kom ik vast wel overheen

damian23 schreef:Wat raar dat hij niet geladen wilde worden. Maar weet je dat wij dat met Cil ook hadden. Die vond al die paarden daar volgens mij wel erg gezellig.
Maar fijn dat hij weer thuis is.
Dus ik ben heel blij. Morgen voor het eerst werken, dus dan alleen 'smorgens eten geven en een rondje lopen. Morgen heeft ie geen extra loopje, de andere dagen heb ik iemand kunnen regelen om even met hem te gaan lopen rond de middag. Temperatuur is ook prima tussen 37,4 en 37,6 in en dat is eigenlijk wel zijn basistemperatuur. 2 x per dag krijgt ie zijn hooi in een hooinet, begin van de dag en als zijn vrienden buiten staan. Dat lijkt prima te gaan. Het gaat goed op. De rest van de dag krijgt hij gewoon 2 x zijn hooi los. Wil geen gekkigheid 'snachts met hooinetten e.d. Hij krijgt nu ruim 7 kg hooi. 
Ik heb op stal gevraagd aan een aantal mensen of ze tussen half 12/half 1 en half 4 een rondje met whizz willen lopen. Zodat hij ook overdag er even uit komt. Dus hij heeft nu iemand voor de dinsdag, voor de woe/do/vrij en voor de maandag hebben we er meerdere
Wel heel fijn om te weten dat ie dan even een frisse neus gaat halen. Maakt bij hem ook vaak zoveel uit voor de vertering. Yellomofoon schreef:Leuk dat je een hele wandelclub voor Whizz hebt!
Bij Casu heeft de wonde heel lang gelekt... Is eigenlijk pas gestopt vanaf het moment dat ze onbeperkt hooi kreeg en ze op een klein paddockje kon staan.
Maar achteraf hebben we dan ook gehoord dat op de stal waar ze stond toen ze koliek gekregen heeft, ze elke keer opnieuw hooi uit onze slowfeeders namen en die aan een ander paard gaven...
En zo is Casu begonnen met mest eten... (nu doet ze dat gelukkige niet meer!)
Bij Casu begon het trouwens pas toen haar draad er werd uitgehaald, maar dacht dat dat bij Whizz ook al gebeurd was?
Yellomofoon schreef:Bij ons zei de veearts wel dat het geen kwaad kon dat de wonde lekte, maar wel gewoon goed in het oog houden...
Misschien dat het bij Whizz nog langer duurt omdat het al een keer is opengesneden? Of is hij op een andere plaats geopereerd nu?