lemanthia schreef:
Oei dat is vervelend! Wanneer ben je begonnen met de deken? Je schrijft dat ze gek is op eten, wat krijgt ze zoal, want daar kun je ook resultaat mee boeken.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Kan idd eczeem zijn.
Wanneer het dat wel is, dan is het kwelling om ze zonder deken te laten staan. Dan maar uit het koppel en een andere oplossing zoeken. Eczeempaarden die dusdanig schuren zonder deken laten staan, is imo echt geen optie.
chery schreef:Citaat:Kan idd eczeem zijn.
Wanneer het dat wel is, dan is het kwelling om ze zonder deken te laten staan. Dan maar uit het koppel en een andere oplossing zoeken. Eczeempaarden die dusdanig schuren zonder deken laten staan, is imo echt geen optie.
Ik denk dat het verkeerd begrepen is, ik kan dus niet NIET zien dat hij schuurt. Alles is droog en zie hem ook NIET schuren aan bijv. de waterbakken.
chery schreef:Citaat:Kan idd eczeem zijn.
Ik denk dat het verkeerd begrepen is, ik kan dus niet NIET zien dat hij schuurt. Alles is droog en zie hem ook NIET schuren aan bijv. de waterbakken.
Mindim schreef:Ik heb de deken maar op gelaten. Op stal zetten gaat helaas niet, daar is het gemiddeld tien graden warmer dan buiten. Ik heb het idee dat hij van afsponzen, drogen en deken weer op, meer gaat jeuken. Komt dat iemand bekend voor?
ellepel schreef:ohw zo,oke,ik dacht dat je het niet had gelezen.
imaverol is alleen tegen schimmel en niet tegen luis.
en luis komt echt wel veel voor en kan wel jeuk veroorzaken.
krijgt je dier nog wat andes dan gras?
zo nee dan even kijken of je een zoutblok of mineralenblok kunt halen en die in het land leggen.
derfen kun je prima proberen,misschien werkt het wel
happytime schreef:hier een mega-blunder: ik had nog een flesje met spraydopje met vliegenspul athans dat dacht ik....ik vrolijk spuiten en smeren (natuurlijk zonder handschoenen aan) is het derfen !!!!! getverdegetver.....1 voordeel...ik heb nog geen vlieg in de buurt gehad
MyKayleigh schreef:Mijn nieuwe paardje staat sinds 1.5 week met haar deken op, iedere dag doe ik zeewater in haar manen en staart, Helaas heb ik niet het idee dat het helpt.
Ik kan niet in de buurt van haar manen komen, opstappen en rijden gaat ook niet omdat de teugels dan in de buurt van haar manen komen.
Heeft iemand dit weleens meegemaakt? wat kan ik eraan doen? ik ben ten einde raad, kan helemaal niets met haar momenteel behalve wat grondwerk in haar blootje anders gaat ze ook raar doen.