Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
daar ook al over aan het nadenken zeker ook omdat ze altijd zeggen dat kuil net ietsje zuurder is en een luchtzuiger/gevoelige maagmeneer heeft waarschijnlijk al veel maagzuur. Dat doet elkaar geen goed.
We wachten af en ik denk na en overleg
maar hadden geen gaatje kunnen maken om het gas te laten ontsnappen ipv opereren?
fargo schreef:Diertjec schreef:Wat fijn dat hij weer bijna naar huis mag. En ook super fijn natuurlijk dat het zo goed met hem gaat
Ja zeker! En hoe gaat het met de jouwe??
fargo schreef:Hmmm dat is nog niet zo handig dan van dat veilen. Wanneer zal dat dan weer goed functioneren en moet je tot die tijd het eten aanpassen??
fargo schreef:[ Afbeelding ]
Dit is zeg maar de bodypack of hoe je het ook maar noemt, de foto is uit een ander koliek topic op bokt en dus niet mijn paard zal wel even linkje plaatsen. Zodat de foto niet illegaal is.
Mariskatw @ [MD] Walica, maagzweren/koliek
Ik heb geloof ik nog geen foto's online van whizz zelf met bodypack om, zal even op mijn FB kijken. Maar dit is dus het idee. De onderste flap is deze keer vrij groot bij whizz, die zijn buik dus ondersteunt. In die onderste flap zit een stuk verband (in een net over de lengte van de flap) dat je elke keer kan vervangen/verschonen.
Vanmiddag even met whizz gelopen en hij liep helemaal goed met zijn nieuwe ijzers en zooltjes en geen metacam gehad vandaag. Heel erg blij mee. Verder heeft ie vandaag al weer 6 kilo hooi mogen eten en morgen 7 kilo daar wordt hij ook blij van denk ik. De nietjes blijven er toch nog even in, ze zitten niet in de weg, er komt geen ontsteking op en helpt mooi de wond nog even bij elkaar te houden aan de buitenkant. Geeft me ook wel een rustiger gevoel moet ik zeggen, je gaat toch even reizen ook nog. Verder heeft ie voor de zekerheid de rhino injectie niet gehad, dan krijgen ze toch vaak koorts en dan moet je eigenlijk een ziek paard naar huis sturen en als ie dan koorts heeft dan weet je niet waarvan. Dus dat is overgeslagen. Morgen om half 3 gesprek, al voor de tijd aanwezig zijn zodat hij al geladen kan worden voor het gesprek en ik uitleg kan krijgen over zijn verband e.d. Dan is ie lekker op tijd thuis en kan staleigenaar ook op tijd thuis zijn voor wisselen van onze paarden en voeren e.d. En als ik dan bijgepraat ben, rij ik er achteraan. 
succes vandaag!