Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
henshem schreef:16 juni Abrazole bij Abler besteld "via gewone levering". Vandaag in huis. Niet in doos maar zakjes los in een enveloppe. Had best wel stress n.a.v. bovenstaande berichten of het snel zou binnen komen, maar bij mij dus geen problemen.
ambre schreef:Ik ben al een 2 weken gestopt en het gaat alleen maar beter.
De vermoedelijke zweer was er door verhuizing,zadelmak maken en een te weinig sociaal hok.
Ik doe niet aan onderhoudsdoseringen,het is geen stresskip.
Vivat schreef:Canisia Ja dat is heel erg lastig, hoever kan en wil je nog gaan om het proberen op te lossen als je als zoveel onderzoeken etc achter de rug hebt. Het enig waar ik nog aan zou kunnen denken is misschien rustgevende kruiden bijv. Special Calmer vd. Paardendrogist of Bach bloesems maar dan speciaal op jouw paard afgestemd. Als ze steeds zo omvallen is gewoon vreselijk naar en hoe vaak ik het nu ook al heb gezien bij de mijne en het blijft 'eng' en een rotgezicht
canisia schreef:Vivat schreef:Canisia Ja dat is heel erg lastig, hoever kan en wil je nog gaan om het proberen op te lossen als je als zoveel onderzoeken etc achter de rug hebt. Het enig waar ik nog aan zou kunnen denken is misschien rustgevende kruiden bijv. Special Calmer vd. Paardendrogist of Bach bloesems maar dan speciaal op jouw paard afgestemd. Als ze steeds zo omvallen is gewoon vreselijk naar en hoe vaak ik het nu ook al heb gezien bij de mijne en het blijft 'eng' en een rotgezicht
Jaa precies, dat wordt nu de vraag.. Ze staat al een poosje onder behandeling van een natuurgeneeskundige, als er iemand is die haar op psychologisch vlak kan helpen is zij het. Zij is inderdaad al bezig met specifieke bach bloesem druppels en verder ook al druppels voor haar hypofyse (al voordat de cushing bekend was, merkte zij dat het vanuit haar hypofyse verkeerd gaat) en hengstigheid. Alles lijkt redelijk aan te slaan op haar algemene gesteldheid, maar het omvallen wordt langzamerhand juist steeds erger.
We wachten nog even rustig af om in elk geval de cushing medicatie een goede kans te geven. De natuurgeneeskundige komt haar volgende week ook weer behandelen en dan gaan we het zien. Deze vrouw is gelukkig ook heel reëel en zegt het eerlijk zodra zij ook niet verder meer komt.