Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
fargo schreef:Nee het gaat echt over pergolide en ze hebben daar gewoon andere ideeën/belevingen over dan wij. Misschien is het ooit wel duurder geweest, maar vlgs mij niet echt. Maar ook Franklin had het er in eerste instantie over dat het wel duur was hoor.. Hij ging dan van te hoge dosis van 1,5 pilletje uit; dus ongeveer 45 eur per maand. We hebben nu al 3 jaar een helemaal opgeleefd paard terug, daar leveren wij graag 30 eur per maand voor in.

(toen was ze erg mager in de winter, de senioren slobber werkt erg goed voor haar)

Ik ben daar zo ontzettend blij mee!!
Hij kan zo lekker los en soepel lopen en is lekker speels, vind ik zo grappig
Kan ook fijn springen
April gaan we voor het eerst een sgw training volgen, kijken hoe die dat vind. onne schreef:
Onne in 2006 op een selectie wedstrijd in de m1
Onne in feb: 2007
Onne van de week niet gepoetst
Ook onne van de week, maar had niet gepoetst, in de winter lijkt het wel of de ratten aan z'n vacht hebben gevreten.
. Overmorgen weer de tijd om uitgebreid te reageren, zit een beetje in een drukke werkreeks op dit moment. Vandaag en morgen nog een late dienst en dan een hele dag vrij
.
. Soms weet ik even niet meer waar ik nu goed aan doe. Denk dat ze nu een monster af zullen nemen van de plekjes, dat hoop ik eigenlijk. Even zekerheid wat het nu eigenlijk is en heb zo'n vermoeden dat de plekjes resistent zijn geworden voor de AB die ze krijgt. *zucht* 

) deed ie erg zijn best. Toen ben ik met whiz buiten gaan wandelen anders roepen ze naar elkaar (willy doet dit alleen in donker vaker) en maken ze elkaar ongerust. Nu was ie uiteindelijk lekker aan het werk.
! 
afgelopen zaterdag gemaakt 

mevrouw ging compleet uit haar plaat vanwege een bal die ik had meegenomen
)
beetje schaapachtig.. 

! Alleen lijkt die van jou wel wat netter geschoren
. Haha..
. Zij kende Pergolide ook nog niet.
). Ben benieuwd wanneer ze gaat beginnen. Die andere 2 van mij zijn volop bezig, mn schimmelpony'tje laat echt een spoor na. Overal waar ze loopt ligt haar
.
... Veel sterkte!
.
. Zal weer wat worden als Aidan over een paar weken weer naar huis komt
.
. Hopelijk knapt hij snel op!
. Heeft ze altijd zo'n dikke nek? Heb je ook een foto van vorig jaar?
.
.
. Denk dat er zo'n 25 opengekrabte bultjes in het zakje van de DA zitten
. Worden die plekjes op kweek gezet en onderzocht op wat het is en welke AB er niet resistent voor is.
). Vies weer, bah! Tinne schreef:Yellowfish, zo.. dat is idd erg herkenbaar! Alleen lijkt die van jou wel wat netter geschoren
. Haha.
Yellowfish, haha, je hoofd is geweldig.
Dat blesje van Perdy is gaaf, mooi koppie heeft ze! Heeft ze op die eerste foto eerst gewerkt of zit haar vacht altijd zo 'door de war'?
voorheen had ze daar nooit 'last' van, terwijl ze gewoon onder dezelfde deken staat. En Perdy was met haar regenschurft inderdaad wel in een aardig modelletje geschoren, dat heeft uiteindelijk geholpen met het wegkrijgen ervan
kon er op die manier veel beter bij natuurlijk! Had het er toevallig vanmiddag nog met mijn hoefsmid over, afkloppen dat het tot nu toe dit jaar is weggebleven. Zou toch heerlijk zijn als het dat gewoon helemaal blijft
. Moeilijke beslissing idd, want zo'n operatie is natuurlijk ook belastend
.
.
.
.
.
. fargo schreef:koude kamillethee werkt inderdaad ook ontsmettend. Ik zal thuis eens zoeken, heb zijn afleverbonnen nog in een map zitten. Hoop dat ik er vanavond aan denk.