Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wind schreef:Bedankt voor dit overzicht, Ravel. Ook ik had nooit gedacht dat mijn verslagje van deze merkwaardige lezing zo'n gevolg zou hebben.
Mistic schreef:http://www.subli.nl/Subli_Semit_Speciaalmix.pdf
Dit vond ik overigens op internet.
Zou Subli dan nog steeds niet weten wat deze man doet?
Voor mij een reden om alles van Subli te laten staan.
Mistic schreef:http://www.asg.wur.nl/NR/rdonlyres/F81D8745-6596-4296-A292-8553950E2B98/42667/45.pdf
Een onderzoek onder koeien, waar de methode van dhr. Taal ook gebruikt werd. Ik heb niet alles gelezen, maar er staat wel het volgende in:Citaat:De referentiewaarden van de alternatieve bloedparameters zijn afgeleid van humane waarden. Uit de metingen
blijkt dat het merendeel van de koeien afwijkt van deze waarde, ofwel niet gezond is. In een ander onderzoek
waarin bij koeien en zogende kalveren dezelfde parameters zijn bepaald bleken nog minder dieren aan de
referentiewaarden te voldoen. Het is de vraag of deze referentiewaarden voor runderen correct zijn. Ook de te
controleren typeringen van de koeien (leeftijd, kreupel) op basis van uitslagen zijn vaak niet in overeenstemming
met de waarnemingen aan het dier zelf. Ernstig zieke dieren worden wel als zodanig herkend op basis van de
HIPP.
De parameters van zieke koeien blijken wel significant te verschillen van die van gezonde koeien. Dit betekent dat
deze methode een rol zouden kunnen spelen bij verder onderzoek naar weerstand van koeien. Meer inzicht in
betrouwbaarheid en referentiewaarden is dan gewenst.
ravel schreef:Wind schreef:Bedankt voor dit overzicht, Ravel. Ook ik had nooit gedacht dat mijn verslagje van deze merkwaardige lezing zo'n gevolg zou hebben.
Tsja Wind, je hebt heel wat losgemaakt met je openingsverhaal destijds en nog steeds komt het iedere keer weer bovendrijven............
ravel schreef:Voor alle duidelijkheid onderstaand overzicht over alle punten die bij het onderzoek naar Leen Taal op Bokt, destijds naar voren zijn gekomen.
Bijna 2 jaar geleden heb ik in de 'Bit' en in "De paardenkrant" mijn onderzoek naar de geloofwaardigheid van de heer Leen Taal laten publiceren.
Mistic schreef:Mijn posts uit het andere topic.
Ik dacht dat Subli ondertussen wel was gaan nadenken.Mistic schreef:http://www.subli.nl/Subli_Semit_Speciaalmix.pdf
Dit vond ik overigens op internet.
Zou Subli dan nog steeds niet weten wat deze man doet?
Voor mij een reden om alles van Subli te laten staan.Mistic schreef:
Mistic schreef:Oke, dat snap ik dan wel, maar waarom de onjuiste resultaten nog in het stuk laten staan en het advies om de heer Taal te bellen?
Ik vind Subli momenteel net zo schuldig als de heer Taal zelf.
Citaat:Welkom op de website van NovelCure Humaan
In verband met beëindig van de samenwerking met Medicos
is onze site voor aanpassingen enige tijd uit de lucht.
Excuses voor het ongemak.
Voor vragen kunt u ons altijd via e-mail bereiken.
© 2007 NovelCure All rights reserved
Eleonoor schreef:Hee top, ben blij dat de topic weer geopend is. Uiteraard erg benieuwd naar dat artikel. Niemand meer gehoord of hij nog paarden behandeld?
Alet schreef:Zo zie je maar weer dat het 'grote bokt' toch ook zo zijn voordelen kan hebben!
Nee, dat het verhaal zo'n staart zou krijgen hadden Imre en ik niet gedacht na een avondje vol ontsteltenis met Meneertje Taal.
Maar bij mij blijft ook de vraag rijzen; moet Taal niet eens heel erg hard aangepakt worden?!
Alet schreef:Je zegt het wel goed; mijn gevoel gaat gewoon steigeren van zo'n figuur. Ik heb dan ook een zeer sterk gevoel voor rechtvaardigheid. Gelukkig geloof ik in karma, want het rechtssysteem zit bij zulke gevallen m.i. toch maar raar in elkaar.
countrygirl schreef:Buiten dat..... vind ik het een schandaal dat er grof geld verdiend moet worden aan dierenleed!