Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
shera schreef:Ik ben nieuw hier en ik heb een paard met een mokplekje. Heel klein maar genoeg om er tot twee keer toe einschuss van te krijgen. Ik heb niet alle posts doorgelezensorry...Het volgende: Ik heb ooit eens van iemand gehoord dat je uiercreme moet mengen met droogzetters voor koeien, en dat twee keer daags smeren. Dat hielp bij haar paard super. Ze is alleen de verhouding vergeten. Kent iemand dit? Of een ander 'simpel' middeltje. Alvast bedankt!
Richtje schreef:shera schreef:Ik ben nieuw hier en ik heb een paard met een mokplekje. Heel klein maar genoeg om er tot twee keer toe einschuss van te krijgen. Ik heb niet alle posts doorgelezensorry...Het volgende: Ik heb ooit eens van iemand gehoord dat je uiercreme moet mengen met droogzetters voor koeien, en dat twee keer daags smeren. Dat hielp bij haar paard super. Ze is alleen de verhouding vergeten. Kent iemand dit? Of een ander 'simpel' middeltje. Alvast bedankt!
Ik had een grote pot uiercreme op 4 droogzetters
Denk bij de normale potten dat 1 pot op 4 droogzetters voldoende is. En dat au-bain marie klaarmaken he!
Richtje schreef:Helaas sloeg dat hier niet aan..... Kreeg ik in eerste instantie ook van de VA
Cil schreef:Richtje schreef:Helaas sloeg dat hier niet aan..... Kreeg ik in eerste instantie ook van de VA
Da's nu net zo vervelend.. niet alles slaat op elk paard aan.. Je moet maar net het goede middeltje vinden dat bij jouw paard helpt.
loulou schreef:waar kun je die droogzetter voor koeien halen?
doom schreef:Ik heb via grootmoeder kastje topic een oplossing gevonden tegen mok namelijk zuurkool!!mijnes heeft nu niks meer !
shera schreef:doom schreef:Ik heb via grootmoeder kastje topic een oplossing gevonden tegen mok namelijk zuurkool!!mijnes heeft nu niks meer !
wat doe je met die zuurkool dan?