Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
frangelica schreef:nou ik lees op andere site en als zo blijft doorgaan sorry maar zien ze me niet op de keuring hoor. zou wel jammer vinden want is iets waar ik toch elk jaar weer naar uit kijk. maar de voorzorgen die genomen worden die zijn wel duidelijk voor mij. die zeggen mij genoeg en wil geen paniek zaaien ff de link want weet niet of ik dat hier mag plakken:http://www.westerntoday.nl/nieuws/item/1566/rhino-virus-en-drha-show
quarterH schreef:frangelica schreef:nou ik lees op andere site en als zo blijft doorgaan sorry maar zien ze me niet op de keuring hoor. zou wel jammer vinden want is iets waar ik toch elk jaar weer naar uit kijk. maar de voorzorgen die genomen worden die zijn wel duidelijk voor mij. die zeggen mij genoeg en wil geen paniek zaaien ff de link want weet niet of ik dat hier mag plakken:http://www.westerntoday.nl/nieuws/item/1566/rhino-virus-en-drha-show
en wat heeft dit er nu weer mee te maken???
deze wedstrijd is in oirschot, ruim BUITEN het verdachte gebied.
ze zorgen voor extra maategelen voor mensen die WEL uit de regio komen.
ik ga naar deze wedstrijd, ik zit totaal niet in verdachte gebied en heb contact gehad met DA erover. mijn paard is altijd netjes geent.
als iedereen er verantwoord mee omgaat is er niks aan de hand.
Sassy4barrel schreef:cashlee schreef:Ook ik heb een vraag naar aanleiding van de rhino, hoop dat jullie me kunnen helpen. Mijn paardje staat gestald in winssen, op een privestalling waar ik de enige pensionklant ben. Nu heb ik afgelopen zaterdag te horen gekregen dat ik helaas op zoek moet naar een andere stalling, met het verzoek zsm te verhuizen. Gelukkig komt mijn paard nu niet in contact met andere paarden en hebben we hier (nu) geen rhino. Het liefste zou ik nu ook zsm verhuizen en gaan rondkijken op andere stallen in de omgeving. Wanneer is het voor mij, maar vooral ook voor anderen veilig om meerdere stallen te bezichtigen? En natuurlijk om mijn paardje te gaan verhuizen? (mochten jullie nog tips hebben over stallingen in de buurt van Beuningen/wijchen/Nijmegen dan hoor ik deze graag via pb om niet te veel offtopic te gaan)
kun je m niet nog 2 maanden laten staan of een andere privestal in de buurt van winssen zoeken of bij een particulier thuis zo lang een stal huren ?
Roos_s schreef:Vind dat er ook een hoop paniek gezaaid wordt! Ieder paard wat beetje anders is dan normaal wordt gelijk verdacht van rhino en als dit naar buiten komt doen de meest rare verhalen de ronde.. Natuurlijk is het oppassen en is het goed dat men voorzichtig is maar maak mekaar de kop niet gek....
xNicolx schreef:Bij ons is de stal ook afgesloten (Otterloo) voor andere mensen dan eigenaren.
Ben er blij mee, vind het alleen gek dat ze het niet gelijk vorige week hebben gedaan, want zo veel is er niet veranderd.
Ja volgens stalgenoten zou het ook in ***/*** zijn, maar volgens mij klopt daar niets van.
De buren hebben de stallen geloof ik ook op slot.
Wat wel jammer is dat er behoorlijk wat paarden bij ons op stal staan (80) en ook een aantal paarden eigenaren werken met paarden en niet iedereen is even zorgvuldig met klanten afzeggen. Dus ik hoop maar dat deze maatregel gaat werken. Maarja in hoeverre heb je als pensioneigenaar invloed op wat je klanten buiten de stal om doen.... het is ook een stukje eigen verantwoording, jammer dat niet iedereen hem neemt!
Dyonne schreef:Weer worden er veel plaatsen genoemd waar mogelijk Rhino heerst zonder bevestigingen. Jullie kunnen dit melden bij de nieuwsredactie. Absoluut niet in dit topic om allerlei roddels te voorkomen![/mod]