Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dan krijgt ze wel eens een worteltje voor de smaak
Yellomofoon schreef:Wij merken inderdaad ook wel dat ze sneller last heeft van haar maag als ze voordroog heeft gegeten. Bij ons op stal krijgen ze als voordroog die hippofourage maar onze staleigenares vond het ook beter dat we gewoon bij hooi blijven.
Casu vindt voordroog ook lekkerder, maar gezondheid gaat toch voor op haar smaakpapillenDan krijgt ze wel eens een worteltje voor de smaak
omdat hij met een baal kuil rondrijdt en uitdeelt, maar dat gaat dan vast wel goedkomen hoor. Goed ook om te horen dat jij echt wel verschil merkt als je toch kuil geeft ipv hooi. Thankx!
.

Op een gegeven moment zag ik dat zijn rechtervoorvoet zonder ijzer stond. Dus ben even bij DA langsgegaan.. Hij staat zonder ijzer, is er wat gebeurd? Ja dat ijzer hebben wij er onder uitgehaald want hij liep vandaag kreupel en we hebben 20 minuten geleden een foto gemaakt om te kijken of hij bevangen is. Hij is niet bevangen, maar we doen er toch zometeen gips omheen en kijken hoe hij morgen is. Hij gaf aan dat het een beetje een platter voetje is. Duhh dat weet ik dat is zijn been dat altijd bijgesteld wordt - heeft hij peesblessure aan gehad en we zetten dat voetje altijd nog steiler neer. (Maar smid is een week overtijd en gepland voor vandaag en waar is mijn paard?? op de kliniek. ) Dus nog teruggelopen en verteld dat hij idd beetje onderuit staat maar dat smid dus gepland stond voor vandaag en dat hij wel ijzer nodig heeft om houding te corrigeren dus dat ze daar vanaf weten en rekening mee houden. Ze dachten ook nog aan hoefzweer.
Nou dat is nog niet zo makkelijk als ze over mogelijke bevangenheid spreken. Maar goed, ze zitten er boven op heeft hij aangegeven en zoals gezegd: ik moest me niet te veel zorgen maken... Hmmm trying hard.. 

Yellomofoon schreef:Wat lastig tico
Fargo, vind het opzich wel raar dat ze zomaar het ijzer eronderuit doen zonder overleg, maar goed. Ze zullen hem inderdaad wel goed in het oog houden. Weet je nu trouwens de oorzaak van zijn koliek?