Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SteffiiY schreef:Ninx schreef:Even een kleine vraag tussendoor. Ik zit nu te bestellen, maar klopt het dat de snelle verzendwijze EMS heet en 30 dollar extra kost?
Caballos schreef:Oei canisia, mijn merrie met cushing heeft ook het "slaapprobleem", ze wordt hier nu ook bijna een jaar voor behandeld, maar het "slaapprobleem" blijft.
Maar waarde 85, is zeker te hoog, dus cushing (althans als dit dezelfde test is als die bij ons heeft plaats gevonden)
Gisteren heeft mijn man ook gechat met abler.
Vivat schreef:Nou het loopt niet zo lekker bij Abler geloof ik....Ik had Abprazole besteld met de snelle verzending maar blijkbaar wordt dit via/vanuit de UK verzonden en nu kreeg ik een bericht dat wat ik heb besteld daar niet meer op voorraad is. Wel vergoeden ze de kosten van de snelle verzending, dat vind ik wel heel erg netjes van ze
Ik heb ze nu maar een bericht gestuurd met de vraag of eventueel Abprazole Plus of Abgard Stable Pack wel snel leverbaar is, ook ik begin een beetje in paniek te raken als de bodem van m'n Abler doos in zicht komt![]()
SteffiiY schreef:Vivat schreef:Nou het loopt niet zo lekker bij Abler geloof ik....Ik had Abprazole besteld met de snelle verzending maar blijkbaar wordt dit via/vanuit de UK verzonden en nu kreeg ik een bericht dat wat ik heb besteld daar niet meer op voorraad is. Wel vergoeden ze de kosten van de snelle verzending, dat vind ik wel heel erg netjes van ze
Ik heb ze nu maar een bericht gestuurd met de vraag of eventueel Abprazole Plus of Abgard Stable Pack wel snel leverbaar is, ook ik begin een beetje in paniek te raken als de bodem van m'n Abler doos in zicht komt![]()
O oliebolIk heb ook abprazole besteld op 17 juni. Ik heb al 3 avonden chatcontact en steeds meld ze me dat ze er mee bezig zijn..
Helaas heb ik nog 3 ablerzakjes wat betekend dat ik straks zonder abler kom te zitten en ik weer een verdrietig paard heb.