_eenmalig_ schreef:klotshtiduj, Ben jij dan misschien wel de dochter van de eigenaar!
stolk lijkt me haar achternaam (gezien haar bokt naam)...dan weet jij het msschien wel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_eenmalig_ schreef:klotshtiduj, Ben jij dan misschien wel de dochter van de eigenaar!
_eenmalig_ schreef:maar goed, ik ga de paarden doen
klotshtiduj schreef:runningkawa schreef:misschien heeft ts wel een paar ton op de bank staan...weet jij veel.
Dus om dan te bedenken wat als ze het niet meer kan betalen oid...
Dan moet ik mijn oude paard ook maar slachten?...heeft artrose..ik heb geen paar ton op de bank en ben ziek...wat als??
Ik weet meer dan jij denkt!!
Klara16 schreef:_eenmalig_ schreef:klotshtiduj, Ben jij dan misschien wel de dochter van de eigenaar!
Dit is best spannend (neemt er wat popcorn bij)
klotshtiduj schreef:_eenmalig_ schreef:klotshtiduj, Ben jij dan misschien wel de dochter van de eigenaar!
TS weet heel goed wie ik ben!!
klotshtiduj schreef:_eenmalig_ schreef:klotshtiduj, Ben jij dan misschien wel de dochter van de eigenaar!
TS weet heel goed wie ik ben!!
faye schreef:Als de eigenaar wil behandelen zal de veearts wel moeten.
runningkawa schreef:_eenmalig_ schreef:klotshtiduj, Ben jij dan misschien wel de dochter van de eigenaar!
stolk lijkt me haar achternaam (gezien haar bokt naam)...dan weet jij het msschien wel
sonjim schreef:De opvattingen over paardwaardig mogen verschillen. Ik heb mijn merrie vorig jaar nog een korte tijd aangehouden terwijl hier op bokt ook mensen riepen dat het niet goed was omdat ze stokkreupel liep, nu loopt ze nog steeds en goed. Dus geegf een paard de kans om te herstellen.