Fargo, ik onthoud beide namen even

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yellowfish schreef:Nou, dat zijn inderdaad niet de hoogste kostenik vraag me dus af of zij het wel over pergolide had, misschien heeft zij iets anders in gedachten? Toen ik namelijk pergolide noemde kreeg ik niet echt een bevestigende reactie
overigens ben ik op dit moment veel en veel meer kwijt aan dierenartskosten, zeker op jaarbasis..
Perdy is trouwens een pony van 1,42
fargo schreef:Nee het gaat echt over pergolide en ze hebben daar gewoon andere ideeën/belevingen over dan wij. Misschien is het ooit wel duurder geweest, maar vlgs mij niet echt. Maar ook Franklin had het er in eerste instantie over dat het wel duur was hoor.. Hij ging dan van te hoge dosis van 1,5 pilletje uit; dus ongeveer 45 eur per maand. We hebben nu al 3 jaar een helemaal opgeleefd paard terug, daar leveren wij graag 30 eur per maand voor in.
De DA kosten, ja die kosten die lopen de pan uit, daar loop je nou juist op leeg, niet op zo'n setje pilletjes. Perdy is dus niet zo groot, hoe zwaar denk je dat ze is? Nog geen 500 kg waarschijnlijk? Eerder ongeveer 300 kg? Dan zit je waarschijnlijk al super met een half pilletje.
fargo schreef:_helga_ schreef:mijn verzorgpaard is overleden door cushing
Ach wat sneu, is ze lang ziek geweest? En hoe oud is ze geworden? Veel sterkte in ieder geval
De foto's van haar in je profiel geven in ieder geval een bekend plaatje weer.
Yellowfish schreef:fargo schreef:Nee het gaat echt over pergolide en ze hebben daar gewoon andere ideeën/belevingen over dan wij. Misschien is het ooit wel duurder geweest, maar vlgs mij niet echt. Maar ook Franklin had het er in eerste instantie over dat het wel duur was hoor.. Hij ging dan van te hoge dosis van 1,5 pilletje uit; dus ongeveer 45 eur per maand. We hebben nu al 3 jaar een helemaal opgeleefd paard terug, daar leveren wij graag 30 eur per maand voor in.
De DA kosten, ja die kosten die lopen de pan uit, daar loop je nou juist op leeg, niet op zo'n setje pilletjes. Perdy is dus niet zo groot, hoe zwaar denk je dat ze is? Nog geen 500 kg waarschijnlijk? Eerder ongeveer 300 kg? Dan zit je waarschijnlijk al super met een half pilletje.
Klopt het dan dat pergolide eigenlijk geen geregistreerd medicijn is voor dieren? daar had zij het namelijk ook overPerdy is geschat op 400 kilo