Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tjady schreef:Jeetje wel weer schrikken een nieuw geval en dat in hartje winter. Ik heb nog nooit gehoord van een muesli, dat zou wel vreselijk zijn zeg. Mijn Angel kreeg helemaal geen muesli of krachtvoer.
Wel geweldig dat de shire er tot nu toe door heen is gekomen. Hoop dat het goed blijft gaan. Staat hij nu weer op dezelfde weide als wanneer hij ziek werd?
Heeft de dierenarts ook bloedonderzoek bij hem gedaan en urine onderzoek om zeker te weten dat het AM is ? Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook mijn twijvels heb of het echt AM is geweest, misschien wel iets wat er op leek. Maar ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit en als het echt AM is, dan is het wereld nieuws.
Dus als ik het goed begrijp Pieternelm dan stond hij toen de dierenarts kwam voor euthanasie en daarna is hij behandeld door de homeopaat.
Ben erg benieuwd wat de homeopaat heeft gegeven. Misschien kan het straks andere paarden ook redden.
tjady schreef:horsepirit en pieternelm wat een verhaal. Waren er dan twee op stal bij je die het hebben gehad. Ik word er helemaal een beetje emotioneel van. Angel was heel heel erg ziek, ze werd al tonisch. Stel dat ik haar ook dat medicijn had kunnen geven...
horsespirit schreef:Mijn shire van 1000 kg en 10 jr oud was ook geveld door de schimmel die atypisch myophatie veroorzaakt.
De dierenarts wilde hem laten afmaken want de genezingskans was in de kliniek met infusen e.d. minder dan 5% en hij was al half in coma.
Dank zij de directe behandeling van homeophaat Janet Compier is hij op wonderbaarlijke wijze hersteld en loopt nu na 2 dagen al weer in de wei.
De reguliere geneeskunde stond met zijn mond open en noemde het een wonder.
De website van janet : horsebodybalancecom
Waarschijnlijk heeft mijn paard de infectie opgelopen door middel van voer, t.w. kruidenmuesli.
We starten hier een onderzoek naar. Informatie hierover volgt.