Amber_Steph, wat een goed nieuws! Wat een verandering van stal al niet kan bewerkstelligen, echt heel fijn voor jou en je paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lithium schreef:Mijn merrie Cassandra was echt een fanatieke luchtzuiger toen ze nog op de manege stond..
Toen ik haar toch heb ik ze direct een anti-luchtzuigband omgedaan.. en dan haar een beetje treitere door dat geluid na te doen en zij dan maar probere en het lukte niet meer eh ^^ .
Nu is ze het inmiddels al verleert en probeert ze het niet meer
Keeva schreef:V.w.b. Pronutrin staat dat niet op de site, DD, ik heb de Paardendrogist gemaild om te informeren. Ik laat het antwoord hier wel even weten.
Myrdal schreef:Handig om te weten, ik heb ook een drachtige merrie.
's Ochtends krijgen de paarden altijd winterwortels, gaat prima. Maar gisteren kreeg Tes van mijn moeder zo'n gewoon worteltje, met het groen er nog aan. En daar begon mevrouw toch van te luchtzuigen, zo erg heb ik het nog niet zien doen. Laat volgende week even de DA langskomen om de maag te onderzoeken. Kunnen gelijk de kiezen geveild worden, want volgens mij is ze daar ook hard aan toe en mijn andere merrie moet ook gebeuren. Kan het mooi allemaal in 1x.