Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) en de hele hals lijkt me wel lekker met de komende sneeuw/vorst voor Boon, maar ik twijfel of die nu nog wel waterdicht is ??
Dacht zet ze wel binnen maar binnen vinden ze het ook verschrikkelijk
Tancreda4 schreef:Wat een weer he?
Fijn dat iedereen oud en nieuw goed is doorgekomen. Mijn grote heeft wel een slechte nacht gehad en had meer moeite dan de afgelopen 2 jaar. Ergens wel verwacht aangezien ze al 2 weken ofzo stress heeft op de paddock ook. Ze had amper tot niets gegeten. M'n pony was ook leger en rillerig.
En dan gaan we van het vuurwerk naar wind en rot weer en dat gepiep in de paddock blijft. Ze staat eigenlijk alleen maar vooraan in de hoek en wilt slecht eten want dan vliegt ze om niets weer naar voren.
Ik weet niet zo goed hoe lang ik dit nog vol hou dat gemiep. Ze zijn nooit zo heftig geweest en ik snap er niets van want merk niet waar ze nu steeds zoveel moeite mee hebben waarom ze niet naar achteren willen. Het geeft mij ook veel stress ze zo te zien...
Ik had ze vandaag even samen (staan apart van elkaar) maar durfde ze niet samen te laten want die grote gaat in aanval modus als ze van slag is (overspronggedrag) en dat vind ik weer eng met die kleine.
Echt, wat een getrut. Stiekem gaat dit al een maand af en aan en is ook een soort visuele cirkel; stress en minder eten, kouder worden, meer stress nog minder eten blabla...
Ik geef het nog 2 weken, en anders. Uh ja. Wat eigenlijk dan?Dacht zet ze wel binnen maar binnen vinden ze het ook verschrikkelijk
![]()
Stom gedoe. Graag windstil en droog weer zonder vuurwerk en poespas de komende 3 maanden totdat het lente is graag.
Het is nu 'water naar de zee dragen', maar als het zo blijft sneeuwen zal ik wel moeten.
En denk komend weekend ook met de kou en sneeuw die voorspeld is.