Ik gaf de bonpard colon omdat ze wat last had van haar darmen. Maar dat is allemaal onder controle en elke keer 35 euro voor een zak is beetje veel als er ook andere opties zijn

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yontheke schreef:Ik voer de Gastro+ van Havens.
Unseen schreef:Het ging een paar pagina’s geleden over Glucose Support en Gluco Balance.
Ik voer nu sinds een paar dagen Horseflex Glucose Support aan mijn Welsh merrie en sindsdien heeft zij behoorlijk diarree... hebben meer mensen dit ervaren of leg ik een verkeerde link en heeft ze de dunne mest toch van iets anders? Er is verder niks veranderd in haar voer- of leefpatroon.
MarliesV schreef:Ik voerde altijd Marstall Force maar ben van het winter overgestapt naar Gastro+ van Havens.
Bevalt tot nu toe prima! Alleen wat het van het zomer qua jeuk gaat doen is natuurlijk afwachten.
Skippy, Yontheke, hebben jullie ervaring met Gastro+ in de zomer?
Yontheke schreef:Mijn paard staat al anderhalf jaar op de gastro+. Dus zowel zomer als winter. Die van mij krijgt ook wel behoorlijk wat ( 1 schep in de ochtend en avond en als hij gewerkt heeft nog wat extra) maar is van zichzelf best een chill paard dus die kan wel genoeg energie gebruiken. Loopt nu sinds kort ook 5 dagen in de week. Hij wordt 6 in mei en is ook nog minstens 5 cm gegroeid in de tijd dat ik hem heb. Krijgt ook snel een vitamine E tekort dus krijgt bovenop de gastro nog extra vitamine E van Pharmahorse.
casperzazoe schreef:Diarree kan ik niet aan de glucobalance linken maar elk paard reageert anders natuurlijk.
Pony staat nu alweer een aantal weken op de Culico druppels en ik heb het idee dat hij er wat suf van wordt? Hij is in eens zo droepie en mak.. herkent iemand dat? Wil niet van de druppels af want ze werken heel erg goed voor hem maar een pony die zichzelf niet is, is ook niks.
Voer vind ik zó lastig iets. Er is zoveel op de markt en iedereen voert weer wat anders en heeft andere ervaringen pff. Vorig jaar heeft hij care4life gehad geloof ik met wat Basisbrok.
Hij wordt makkelijk dik terwijl ze echt al niet veel te eten krijgen, binnenkort weer aan de glucobalance. Ik zoek iets waar je wel redelijk wat van mag voeren ipv maar een klein handje (het is een shet).
Heeft iemand tips voor online voedingsadvies wat niet merk gerelateerd is?
casperzazoe schreef:Hij krijgt z'n supplementen er door, Glucobalance, Foenegriek en lijnzaad. In één handje brok krijg je dit nooit goed gemengd.
En verder is het m'n pennyhart![]()
Hij staat samen met een andere pony, ze krijgen ook hun brokjes tegelijk in dezelfde schuilstal. Andere pony krijgt één kilo aan brok waar die lang over doet en de shet krijgt dan 2 handjes die in no time op zijn. Vind het dan zo sneu als hij allang klaar is en de ander nog uitgebreid staat te kauwen
casperzazoe schreef:Diarree kan ik niet aan de glucobalance linken maar elk paard reageert anders natuurlijk.
Pony staat nu alweer een aantal weken op de Culico druppels en ik heb het idee dat hij er wat suf van wordt? Hij is in eens zo droepie en mak.. herkent iemand dat? Wil niet van de druppels af want ze werken heel erg goed voor hem maar een pony die zichzelf niet is, is ook niks.
Voer vind ik zó lastig iets. Er is zoveel op de markt en iedereen voert weer wat anders en heeft andere ervaringen pff. Vorig jaar heeft hij care4life gehad geloof ik met wat Basisbrok.
Hij wordt makkelijk dik terwijl ze echt al niet veel te eten krijgen, binnenkort weer aan de glucobalance. Ik zoek iets waar je wel redelijk wat van mag voeren ipv maar een klein handje (het is een shet).
Heeft iemand tips voor online voedingsadvies wat niet merk gerelateerd is?