Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 16:15

pluisje88 schreef:
_San87_ schreef:
Ja heb ik:

[ [url=m/ft6P9N.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind het zo zonde, de deken ligt voor mij niet meer lekker door de pluis maar is voor mijn honden nog prima :P. Maar ik ga m wel in stukken knippen hoor. Wil wel een nieuwe. Ik begreep dat t wel een uitzondering is vanuit Back on Track.

Die van mij heeft nog veel meer pluizen dan dit..

Wow. En ik vond mijne al enorm pluizen :o. Hele deken zit onder...

pluisje88

Re: Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 16:36

Ja en ik heb zelfs al eens een keer met een scheermes al die pluizen weg zitten halen. Takkewerk. 2 volle avonden voor nodig gehad. Toen was hij weer een week mooi en daarna waren ze weer terug. En dat terwijl ik er heel voorzichtig mee ben. Hij ligt op een katoenen hoeslaken en draag er alleen katoen onder als ik eronder slaap.

Zon deken kost bijna 100,- dit vind ik al buitensporig voor zon deken, zelfs zonder pluizen. Daarvoor moet het mogelijk zijn om een goede sterke stof te maken lijkt me..

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 16:44

Begrijp me niet verkeerd hoor, het is hartstikke onacceptabel! Dacht dat jij degene was die vroeg of t met fleece ging pluizen, verkeerd gelezen :)

Ik had het na 2x wassen met de colletjes ook, daar heb ik er vier van a 200,- totaal.
Heb t met de handschoentjes, maar die zijn in zn geheel van fleece.

Vandaar mijn opmerking dat het wat gek klinkt alsof je uitzondering op de regel bent volgens bot, terwijl het bij veel meer mensen en producten voorkomt.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 16:46

Oh Haha vandaar ;)
Tja als ze zouden zeggen dat het een veelvoorkomend probleem is dan geven ze toe dat hun kwaliteit niet deugt of dat ze te nalatig waren om er iets aan te veranderen dus nee dat gaan ze nooit toegeven ;)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 16:54

Mijn coltrui ging ook al heel snel pluizen inderdaad.

Ik denk dat je er met een fleecedeken die goed gebruikt wordt ook niet aan ontkomt eerlijk gezegd...

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 17:00

Jammer dat fedimax geen humane producten maakt. Dat vind ik echt veel betere kwaliteit, werking en ook veel goedkoper.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 17:01

Jotoma schreef:
Jammer dat fedimax geen humane producten maakt. Dat vind ik echt veel betere kwaliteit, werking en ook veel goedkoper.

Precies ik ook :j

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 18:52

Jotoma schreef:
Begrijp me niet verkeerd hoor, het is hartstikke onacceptabel! Dacht dat jij degene was die vroeg of t met fleece ging pluizen, verkeerd gelezen :)

Ik had het na 2x wassen met de colletjes ook, daar heb ik er vier van a 200,- totaal.
Heb t met de handschoentjes, maar die zijn in zn geheel van fleece.

Vandaar mijn opmerking dat het wat gek klinkt alsof je uitzondering op de regel bent volgens bot, terwijl het bij veel meer mensen en producten voorkomt.

Oh, volgens de mensen van Agradi wilden ze me bij uitzondering een nieuwe deken toesturen. Dat bedoelde ik.

Ik heb meerdere producten van BoT in gebruik (gehad), o.a. dekjes, dekens, uitrijdekens, stalbeschermers en jasjes voor de hond en daar heb ik geen enkele klacht over. Die blijven heel netjes. Ik was wel echt teleurgesteld dat er zo snel pluisvorming plaatsvond.

De deken is iig een aantal keren doorgeknipt en de foto's daarvan heb ik opgestuurd.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 18:55

Afbeelding
Hier nog een wat duidelijkere foto van het pluis. En van mijn knnipwerk :').

Deed wel even pijn :').

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 19:55

Ik heb t eerder gehoord, maar ik vind het echt een gekke actie van agradi, dat t kapot moet :')

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 19:57

Aan de ene kant snap ik het wel dat t kapot moet. Je kan namelijk de nieuwe toch door verkopen bij wijze van.

Maar aan de andere kant, een product wat zo duur is als BoT mag dit echt niet krijgen!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 21:56

Jotoma schreef:
Ik heb t eerder gehoord, maar ik vind het echt een gekke actie van agradi, dat t kapot moet :')

Blijkbaar is het redelijk normaal. Snap het ergens ook wel.

Maar goed, de stuken deken gaan gewoon in de hondenmand, hebben zij er ook wat aan. De teckel is niet uit de mand te slaan nu.

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 22:40

Toen ik van Bot zelf nieuwe handschoenen kreeg, namen ze die van mij retour. Maar goed, dat was om te onderzoeken waar een probleem zat en dat kost natuurlijk geld.
Maar als je dan toch een nieuwe toestuurt, wat maakt t dan uit of de andere kapot is. Ook al wordt deze doorverkocht, een nieuwe werd toch al toegestuurd. De klacht wordt er iig niet anders van.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 22:55

Ik heb dat toen gevraagd; ze willen niet dat er producten van slechte kwaliteit 'in omloop' zijn.

Ik hoorde laatst van een stal genoot die moest n Bucas power Turnhout kapot knippen van agradi omdat ie lek was. Kreeg ze ook n nieuwe!

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 23:01

Nou ja, dat is dan wel weer logisch :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 07:14

Jotoma schreef:
Toen ik van Bot zelf nieuwe handschoenen kreeg, namen ze die van mij retour. Maar goed, dat was om te onderzoeken waar een probleem zat en dat kost natuurlijk geld.
Maar als je dan toch een nieuwe toestuurt, wat maakt t dan uit of de andere kapot is. Ook al wordt deze doorverkocht, een nieuwe werd toch al toegestuurd. De klacht wordt er iig niet anders van.

Ik zou het idd logischer vinden de defecte deken terug te sturen. Maar ja, als het goed is is t opgelost.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 09:15

_San87_ schreef:
Jotoma schreef:

Ik zou het idd logischer vinden de defecte deken terug te sturen. Maar ja, als het goed is is t opgelost.

Dan moeten er nog verzendkosten worden gemaakt en daarna moeten ze ze nog als afval laten afvoeren. Dan is dit makkelijker ;)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 09:40

pluisje88 schreef:
_San87_ schreef:

Dan moeten er nog verzendkosten worden gemaakt en daarna moeten ze ze nog als afval laten afvoeren. Dan is dit makkelijker ;)

Ja fair enough :').

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 13:11

Afbeelding

Ja ja.. was al zowiezo niet heel erg te spreken over de service van agradi maar wat mij betreft zijn de fleece producten van bot een no go voor mij. Fedimax kwaliteit is 100x hoger

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 13:24

Pluisje: neem anders rechtstreeks met bot contact op. Heb ik onlangs gedaan en die kwamen met een hele nette oplossing. Die kan je wel teruglezen in dit topic.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 13:36

pluisje88 schreef:
[ [url=m/MdXEu0.png]Afbeelding[/url] ]

Ja ja.. was al zowiezo niet heel erg te spreken over de service van agradi maar wat mij betreft zijn de fleece producten van bot een no go voor mij. Fedimax kwaliteit is 100x hoger

Echt totaal een ander antwoord dan ik kreeg :').

Het fleece pluist bij mij niet. Alleen de keramische kant.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 14:42

_San87_ schreef:
pluisje88 schreef:
[ [url=m/MdXEu0.png]Afbeelding[/url] ]

Echt totaal een ander antwoord dan ik kreeg :').

Het fleece pluist bij mij niet. Alleen de keramische kant.

Bij mij ook niet hoor. Is die keramische kant

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 16:35

Ja omdat in de mail van Agradi wordt gesproken over fleece en niet het keramische deel.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 16:40

_San87_ schreef:
Ja omdat in de mail van Agradi wordt gesproken over fleece en niet het keramische deel.

Goede kans dat ze de mail maar half gelezen heeft. Net als dat ze valt over de wasmachine. Ik had geschreven dat ik hem in die tijd ongeveer 3x gewassen heb, precies volgens de wasvoorschriften en alleen in de wasmachine zonder ander spul erbij in. Tja... Ik vind hier wel wat van ;) heb al eens eerder een garantiegeval gehad bij agradi wat ook op eenzelfde manier ging. Uiteindelijk via het merk zelf gespeeld waardoor ik wel een vergoeding kreeg. Beetje jammer dat het altijd nodig is bij agradi om iets af te dwingen/te dreigen

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 18:37

Zonde :\.