maar heb hem nu al 16 jaar en elk jaar word makkelijker vind ik.
Als appie de deken consequent op heeft en ik zorg dat hij slank blijft en weinig gras eet dan gaat het allemaal prima

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:Appie had ook geen eczeem toen ik hem kocht.
maar heb hem nu al 16 jaar en elk jaar word makkelijker vind ik.
Als appie de deken consequent op heeft en ik zorg dat hij slank blijft en weinig gras eet dan gaat het allemaal prima
MiiRowiej schreef:kan iemand mij vertellen in hoeverre de Rambo Sweet Itch Hoody de buik van het paard bedekt?
ik zie namelijk dat veel mensen zweren bij deze deken maar ik vraag me af, aangezien mijn merrie ook op haar buik veel last heeft van jeuk, in hoeverre deze daar bedekt.
mocht iemand een betere optie hebben hoor ik dit natuurlijk ook graagze heeft momenteel dat standaard bruine modelletje op van Pagony maar de pasvorm is vreselijk...
Sodeletuut schreef:MiiRowiej schreef:kan iemand mij vertellen in hoeverre de Rambo Sweet Itch Hoody de buik van het paard bedekt?
ik zie namelijk dat veel mensen zweren bij deze deken maar ik vraag me af, aangezien mijn merrie ook op haar buik veel last heeft van jeuk, in hoeverre deze daar bedekt.
mocht iemand een betere optie hebben hoor ik dit natuurlijk ook graagze heeft momenteel dat standaard bruine modelletje op van Pagony maar de pasvorm is vreselijk...
Shires sweet itch combo!!
MiiRowiej schreef:ooh zie nu deze berichten pas! ik ga nog even kijken.
pff wat was het vreselijk de afgelopen dagen zeg! zo blij dat het vandaag lekker waait![]()
ik zie echt op tegen volgende week met dat warme weer...
zijn er trouwens bokkers die hun ZEer dacht en nacht buiten hebben staan? en zo ja wat zijn nog meer dingen die je kun doen naast goed inpakken/voer goed aanpassen/salfjes en vliegenspray spuiten?
_PatriciaH schreef:Een volwassen Tinker een 2jarige Tinker, een Hannoveraan en een Zangersheide... En de tinker eet een stuk minder dan de "sport" paarden. Dus nee niet "alleen maar" Tinkers. Ik train niet elke dag en recreatief dus zeker verschil maar wat een buiken