Sientje schreef:Dat je het meestal drukker hebt met de rest dan met Fay, lijkt me een goed, zeer goed teken.
Mbt Cassis wil ik me er niet in mengen. Vind zijn foto's zo slecht, dat ik op lange termijn eigenlijk alleen maar op een wonder kan hopen.
En hoop dat nieuwe pony rap weer de oude wordt.
Pas je wel een beetje op jezelf, je geld, en je nachtrust?
Dat is ook wat we met Cassis ons afvragen, willen we hem niet te graag redden, is hij te redden.
Rob is een zeer kundig smid, ga je ons niet horen zeggen dat dit niet zo is, maar volgens hem is alles redbaar, zelfs ergere gevallen dan Cassis, dan vraag ik me af wat fair is en of het soms niet teveel is.
Het is dat hij zo vrolijk blijft ondanks alles dat we doorgaan, maar zit er straks met nieuw beslag na een tijd geen verbetering in dan moeten we eerlijk blijven.
Zou het overigens nut hebben hem nu nog eens op de foto te laten zetten of is dat te vroeg ?
Sowieso willen we regelmatig hem op de foto hebben om de vorderingen duidelijk te kunnen zien.
Nadeel is dat wanneer mensen weten dat je paarden hebt, en een paar kneusjes er zoveel op je pad komt, op facebook taggen ze me in alle zielige gevalletjes bv

Maar het houdt wel op een keer, we willen wel dat de paarden allemaalde zorg kunnen krijgen die ze nodig hebben.
En dat gaat niet als we er 20 hebben bv

Nachtrust is sowieso ellende hier , altijd al een avond en nachtmens geweest, maar helaas laat mijn leven dat niet toe

De dag begint sowieso al vroeg in de ochtend, om zes uur op want mijn zoon wordt rond zeven met de Taxi opgehaald voor school , daarna dochterlief naar school en dan het paardenrondje, maar we redden het allemaal , al zal ik blij zijn als de dagen weer wat langer zijn.