hwn schreef:Ai Femo, had niet gelezen dat je al de beslissing genomen had. Veel sterkte!
Hier wordt de mijne - na een verontrustende thermografie - deze week toch nog onderzocht. Wou eerst afwachten tot de osteo, aangezien ik haar helemaal niet beroerd vind bewegen momenteel, maar zopas heeft ze me weer zomaar uit het niets in de arm gebeten, terwijl ze al bijna een jaar niet meer gedreigd had. Hoeft natuurlijk niet uit pijn te zijn: wou haar achteruitzetten door met mijn vinger in haar borst te prikken, en daar houdt ze al niet van, en ik was tegelijk mijn opstapje aan het verplaatsen, dus ik was (nog) kleiner dan anders, dus wss was dit de trigger, voelde ze zich "groot" genoeg om de confrontatie aan te gaan, en plots had ze haar tanden rond mijn bovenarm. Ik moet wel zeggen: normaal vind ik haar vooral zielig als ze aanvalt, maar nu was ik toch behoorlijk pissed, ze heeft toch paar kletsen van het leidtouw gekregen, en daarna nog eventjes aan het werk gezet (voor zover mijn arm het toeliet). Ik denk om toch es na te vragen bij DA of ze ook kunnen scannen op hersentumor of zo, je weet maar nooit.
Grappig dat je dat nu zegt, mijn zus heeft een pony gehad die ook mensen aanviel. die wilde ze ook gaan scannen op de hersenen. uiteindelijk niet gedaan vanwege de grote kosten. maar zo'n gek idee is het niet hoor! veel artsen denken ook dat paarden bijv autistisch of spychotisch kunnen zijn.
het meest voor de hand liggende is toch wel zuur, vanwege pijn..