Maagzweer, Ervaringen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 11:53

Oke, heel wazig.. Ik kreeg dus 2/3 weken terug mijn pakketje opnieuw opgestuurd van ze.. Nu krijg ik het net binnen.. Vele male netter. Nu zit abler gewoon netjes in een doosje van Abler zelf.. Toen ik 2 weken terug mijn eerste pakketje binnen kreeg zat het gewoon in een opgerolde zwarte plastic vuilniszak leek t wel, en al de pillen opgefrommeld in een kleine envelop die ze nog maar net dichtgeplakt kregen.. Ik heb zo het gevoel dat er onderweg wat is gebeurd ofzo de afgelope keer.. Vond t al zo vreemd dat het de 1e keer zo slordig binnen kwam..

SteffiiY

Re: Maagzweer, Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 11:58

Dat is raar inderdaad, mijn ervaring is ook dat ik het altijd netjes in een abler doos binnenkrijg.
Ik ben blij dat je het nu wel binnen hebt :)

Anker_20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 15:13

Ik heb mijn Abler-pakketjes ook weleens in enveloppen binnengekregen, ik denk dat de dozen soms op zijn ;) Ach, het is goed spul, of het nou in een doos of een zak komt.
Het verzenden is bij mij al vaker mis gegaan, je moet er soms echt achteraan anders wacht je wekenlang tevergeefs op je pakketje (helpdesk@abler.com is de kortste weg).

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 15:25

Maar wat ik mij afvroeg ik kan het mij niet meer herinneren bij mijn vorige bestellingen, krijg je na de invoice nog een aparte mail dat hij verzonden is?

Vivat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 15:57

Volgens mij kreeg ik geen aparte mail maar kon je dat in je account checken, en dan via een soort track en tracé kijken of en waar je pakket onderweg is. Ik probeerde dat dus net even na te kijken maar ik kon het zo gauw niet meer terugvinden, wel zag ik dat ze nu ook 'AbButazone' hebben :+ nou daar gaan we dan met onze verplichte medicijnenregistratie in NL O:) _O- :=

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 16:05

Ik kreeg geen mail dat het verzonden was. Track&trace heeft ook nog nooit gewerkt, bij drie bestellingen niet. Volgens mij werkt die alleen als je versneld verstuurd?

Zonet haal ik het felbegeerde pakketje uit mn brievenbus: een doos abler! Met een stempel van 13/5, dus dit is mn oude levering. Heeft nu dus 28 dagen geduurd, een week langer dan hoort. Ze hebben afgelopen woensdag een nieuwe levering gestuurd. Als ik nu heel braaf ben betaal ik deze nog, of stuur het terug. Wat zouden jullie doen?

Vivat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 16:10

Gelukkig heb je het nu binnen! oei ja daar vraag je wat :+ ik zou mij wel schuldig voelen het niet te melden denk ik :o

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 16:11

Ik zou het wel melden, als ze er op een een manie achterkomen heb je kans dat ze nooit meer naar je verzenden. En gezien je dit product hard nodig hebt.

Jammer, ik heb versneld verzonden gekozen maar zie nergens bij mijn account een Track en trace staan.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 16:17

Ik ben er denk ik toch ook echt te braaf voor. Heb zoiets zelfs nog nooit overwogen, dit is voor mij al vreselijk rebels :o

Anker_20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 17:16

Je krijgt een shipment mail, Steffii.

Oei, die phenylbutazon, zo wordt het mensen wel heel makkelijk gemaakt om daar aan te komen zonder aantekening in het paspoort :\

lkaw

Woonplaats: Jaaa, in het pittoreske Middenmeer...... maar dan 6 km erbuiten....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 17:55

*\o/* *\o/* *\o/*
Mijn zending van 30 april is ook binnen.... Via de Seychellen is die gegaan.. duh... Nogal logisch dat het zo'n tijd duurt. Ik zie arbeidsmogelijkheden binnen dat bedrijf ;) (even een correct postorderbedrijf opzetten... *D ).

Ik heb trouwens wel even een mail gestuurd met de vraag of mijn vervangingspakket al verstuurd was en zo ja, wat ik er dan het beste mee kan doen.... Ik heb de suggestie gedaan dat ik het misschien hier in Nederland naar een cliënt zou kunnen sturen als het binnen is.... (lijkt me goedkoper en sneller dan het eerst terug te moeten sturen :') ).

Maareh, mijn bestelling zit ook in een echt pakket hoor First Unique. Die van ons is volgens mij tegelijk weggegaan.. Poststempel zegt 02.05.2014. Misschien waren bij jouw spoedlevering de dozen op (of dit is goedkoper... :o ). Is jouw laatste pakketje ook via de Seychellen gegaan?

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 19:07

Als hier iemand nog iets over heeft van de dubbele verzendingen en die kwijt wil, wil ik zeker wel wat overnemen!!

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 19:10

Allemaal abler aanbieders hier :=

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 20:41

De mijne komt ook van de seychellen. Sparen ze het daar op ofzo?

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 23:05

Er ligt hier een pakje-afgegeven-bij-de-buren-briefje. Zou het de Abler zijn?

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 23:29

Spannend!!

lkaw

Woonplaats: Jaaa, in het pittoreske Middenmeer...... maar dan 6 km erbuiten....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 09:43

Als het goed is, is mijn extra bestelling op tijd eruit gehaald... Dus ik kan geen handeltje beginnen... Sorry mensen :o ;)

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 14:59

Hilli schreef:
Er ligt hier een pakje-afgegeven-bij-de-buren-briefje. Zou het de Abler zijn?

Het was de Abler, met een Seychellen-poststempel van 23 mei :j

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 15:27

Raar ik heb mijn abler een week geleden besteld met snelle levering en hij staat nog op processing.
Heb ze gemaild want ik zit over 4 dagen zonder abler -O-

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 19:12

Wat raar en vervelend dat abler het zo moeilijk heeft met verzenden..!

Hoe gaat het verder met de paardjes hier?

Mijn merrie krijgt nu geen omeprazol maar enkel maagcompositum, dat voer ik nu sinds eind januari ongeveer. Nu was laatst de pot bijna op en ben ik gaan afbouwen, maar (toeval?) Ze werr weer erg chaggo ed. Toen wat dagen 1 zakje abler gaan voeren en nu is de poeder weer binnen dus krijgt ze dat weer. Gedrag is weer bijna helemaal goed. Heel apart, hebben jullie ervaringen met maagcompositum? Is het eigenlijk erg omdat gewon "voor altijd" te voeren?

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 21:42

Nee Martinique ik heb wel eens gehoord dat maag compositum niets helpt, maar bij jouw paard helpt het dus wel?

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 16:04

Hier nog geen abler pakket, en kan ze met geen mogelijkheid bereiken :(:(

Caballos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 16:59

Hier ook nog niets.......

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 17:00

Caballos schreef:
Hier ook nog niets.......

Heb jij wel een mail dat het verzonden is? En wat is de status van je bestelling als je op mijn account kijkt?

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 17:23

SteffiiY schreef:
Nee Martinique ik heb wel eens gehoord dat maag compositum niets helpt, maar bij jouw paard helpt het dus wel?

Het kan toeval zijn, maar het lijkt er wel op. Het is allemaal subjectief natuurlijk, de een zegt dat het wel werkt, de ander zegt dat het niet werkt. Ik ben wel eens een tekst over een onderzoek van iemand van de Universiteit Utrecht tegengekomen, en daar schreven ze dat uit dat onderzoek bleek dat maagcompositum wel werkt. Maar het volledige onderzoek kan ik niet vinden