Tjongejonge...ik zit nu echt even met de tranen in mijn ogen, heb je verhaal gelezen Jolliegirl en ook de reden dat PVD weg blijft... Je verhaal is erg, maar ik wordt er blij van, een dier dat zó lief is en zóveel vechtlust heeft, wordt op een geweldige manier geholpen. Hier heb ik geen woorden voor...echt PVD en alle mensen die bij het helpen van Canjer betrokken zijn: jullie zijn in 1 woord GEWELDIG!!!!
Canjer gaat gelukkig al een heel stuk beter! Propolis zalf is onderweg begrijp ik, super! T helpt vast héél goed! 
Wat mij echt verdrietig maakt zijn de blijkbaar zeer ongelovige, gemene mensen hier op Bokt, gelukkig is t maar een heel klein groepje, maar dat kleine groepje verpest het wel voor anderen. Het feit dat de kliniek wordt platgebeld om t verhaal over Canjer te verifiëren. Het aanvallen van PVD en haar betichten van leugens en zeggen dat t uit eigen belang oid wordt gedaan. Constant haar SA in twijffel trekken, foto's plaatsen die zij niet wilde tonen. Waarom moet het iemand zo ontzettend onmogelijk gemaakt worden een dier als Canjer een kans te geven? Ik snap dat werkelijk niet. Ik neem aan dat iedereen hier op Bokt zit vanwege 1 grote gemeenschappelijke deler: de liefde voor de paarden. Dit zou op 1 moeten staan, daar draait het vooral om! Dat PVD nu niet meer post vanwege de mensen die haar proberen kapot te maken, haar t werk voor Canjer onmogelijk maken etc, vind ik vreselijk om te horen! En PVD is niet de enige, ik zie maar al te vaak dat verhalen in twijffel worden getrokken, mensen worden aangevallen etc. Waar is de positieve instelling gebleven van geloven in de goede bedoelingen van een ander? Laten we toch gewoon met zn allen proberen het gezellig te houden en PVD te steunen in haar zorg voor Canjer! En vooral Canjer aanmoedigen!!!
Dat is toch niet teveel gevraagd?
Potverdikkie: ik vind je een kanjer! Helemaal top wat je voor jouw Canjer doet! Super, alle hulp die je krijgt van verschillende mensen, ook zij zijn kanjers! Ik blijf je verhalen volgen en zal een gat in de lucht springen als Canjer er weer bovenop is!