Canjer: De lange weg naar herstel !!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

gekke_koei

Re: Canjer: De lange weg naar herstel !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 01:02

ook ik was een stille meelezer Haha!
ben blij dat het beter met hem gaat.
vind het super wat er voor hem gedaan wordt..

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 01:04

ik geloof dat ik het allemaal niet meer goed snap, maar goed, daar gaat het ook niet om.
Geweldig om te lezen dat Canjer het zo goed doet

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 01:11

PVD ben 't met de andere eens, en echt in 1 woordt RESPECT!! dat je dit hebt durven aan gaan met 'm, en hij er tóch door z'n eigen en vooral ook JOU vechtlust weer stapje voor stapje boven op komt (alle kleine beetjes helpen en dat is 't belangrijkste Knipoog!)
helaas jammer, dat 't idd zo moet gaan.. maar wel fijn dat er nog 2 toppers zijn die ons op de hoogte willen houden van de vooruitboekingen van Canjer... Lachen

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 01:42

Ook weer even een stipje.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 07:26

Ik zie dat er nogal wat vragen zijn omtrent het schaduwaccount dat ze had, terwijl nu haar naam wel bekend gemaakt wordt.
Het schaduwaccount was op dit moment niet meer nodig. Het vorige topic is uit de hand gelopen door gespeculeer en wantrouwen. Om de bokkers toch op de hoogte te kunnen houden en omdat ze nog steeds tips willen, is besloten om een nieuw topic te openen, waar ditmaal de identiteit ook bekend gemaakt werd. Dit om de speculaties en het wantrouwen bij de bokkers weg te nemen.
Verder hoop ik dat er genoeg respect van de bokkers is dat Potverdikkie niet heel haar leven op het internet gooit. Sommige dingen blijven nu eenmaal prive, en geven absoluut geen meerwaarde om te weten voor mensen die niet betrokken zijn.

oensan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 07:27

@ Potverdikkie : bedankt voor je link naar dit topic. Fijn om te kunnen volgen hoe het Canjer gaat. Veel succes!

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 07:41

Ik heb me er van weten te weerhouden nogmaals te reageren in het vorige topic (het moddergooien was gewoon pijnlijk om te lezen op een gegeven moment), dus ik ben blij dat er weer een topic is waarin de sfeer stukken prettiger is.

PVD, petje af voor je inzet. Heel veel sterkte toegewenst de komende weken (ik heb zomaar het vermoeden dat je nog heel wat werk te verzetten hebt). Super dat Canjer al in één week zo ontzettend opgeknapt is.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 07:56

Super dat hij al wat aangesterkt is!

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 07:57

Echt fijn dat er terug een topic is waar we kunnen blijven volgen hoe het met Canjer gaat.

PVD, ik heb het hele verhaal niet meegekregen, doet er ook niet toe, maar wat erg dat je gewoon bent weggepest van bokt ! Dat zou gewoon niet mogen bestaan.
Ik heb veel respect voor je dat je het hebt aangedurfd Canjer te proberen opknappen.

Jolliegirl, een erg emotioneel bericht van je, hield het bijna niet meer droog. Ach gut

Succes, en sterkte, aan iedereen die samen met PVD dit paard terug een leven wilt geven.

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 08:29

- rent hijgend achter topic aan - HEBBES! #stipje#

Tjonge jonge, heb dinsdag dit topic ontdekt en net toen ik aan het eind van de 74 pagina's was en een stipje wou zetten, ging het op slot! Jammer maar zeer begrijpelijk!
Gisteren het HK-topic gevonden (vanaf mijn werk Knipoog ), snel gelezen maar ook al op slot... en ik wilde zo graag weten hoe het met Canjer is. Maar goed, nou ben ik er en ik raak jullie niet meer kwijt Haha!

Ik ben blij dat er zoveel positieve ontwikkelingen zijn met Canjer, ik vond het opvallend hoeveel verschil er in die acht dagen zichtbaar was op de foto's. Het is te triest voor woorden, zoiets. Ik kan me goed voorstellen dat Pvd een tijd zei dat het de vraag was of ze hiermee verder kon of het paardje moest laten inslapen maar kennelijk grijpt hij iedere strohalm met alle hoeven (en nu ook tanden) aan. Ik hoop dat hij over een tijdje een ereplaatsje bij je mooie profielfoto's kan innemen!
Veel sterkte en als je half zo goed voor jezelf zorgt als voor het paard red jij het ook nog wel, Pvd!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 08:31

Fijn om als nog weer een topic over canjer te zien
Hoop dat alles voorspoedig en goed mag verlopen!

luna1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 08:39

Ik ben een stille mee-lezer.
Maar nu wil ik toch zeggen, dat canjer van geluk mag spreken dat ie bij jou terecht is gekomen.
Ben blij dat er een dat er vooruitgang in zit!
Ik heb ook voor PVD heel veel respect, dit vergt vooral mentaal en fysiek heel veel van een mens.
Ga zo door!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 08:44

Ah, gelukkig een nieuw topic over Canjer! Hardstikke fijn joh dat ie helemaal er bovenop kan komen! Echt super!!!! *LOL*

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 08:45

PVD super dat het zo goed gaat met Canjer ga zo door!

Nieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 08:47

Woe! Pling weer een nieuw topic!
Ik blijf hier meelezen voor de updates!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 08:47

Potverdikkie, jij was het dus toch!
Ik had al een vermoeden, maar hield me wijselijk stil.
Wat goed dat jij dit paard nog een kans geeft!

benj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 08:51

Fijn dat er weer een nieuw topic is!!
Echt super om te horen dat Canjer zo aan het opknappen is!!
Echt helemaal top wat jullie voor hem doen!

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 09:00

Fijn om weer een topic met Updates te hebben Haha!

@Potverdikkie: fantastisch dat je dit dier deze kans geeft.

@Jolliegirl: Ik kreeg tranen in mijn ogen bij je verhaal. Lijkt mij echt erg om een paard in deze staat aan te treffen.

Nu had ik nog een vraagje:

In het vorige topic was de laatste update dat zijn kaakspieren kapot waren aan 1 kant.
Moet hij hier straks aan geopereerd worden? Of is het de bedoeling dat dit vanzelf gaat helen?

Ik hoop voor Canjer dat zijn beentjes ook snel willen gaan genezen.
Go jij! Go jij! GO CANJER, je bent een echte vechter Go jij! Go jij!

Coco_Calan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 09:05

geweldig om dit zo te lezen Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 09:06

Zo, moest even doorlezen, maar ben blij dat er toch weer een
topic over Canjer is Lachen Fijn dat het elke dag een beetje beter met hem
gaat en dat hij al buiten heeft gelopen.

Echt diep respect voor Moniek en alle anderen die Canjer een kans op
een mooi leven geven OK dan!

OneDesire

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 09:07

Hier nog een stille meelezer. PVD, bedankt voor de link naar dit topic, en nogmaals: ik heb ontzettend veel respect en bewondering voor je, dat je dit allemaal doet voor Canjer. De tranen springen me in mijn ogen, als ik lees hoe erg hij er aan toe was.

En erg handig dat de updates in rode letters worden gegeven!

Scubadoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 09:08

Wat super om te horen! Ik denk dat de kaakspieren inmiddels weer geheeld zijn, aangezien Jolliegirl schrijft dat het paard al weer in staat is om dikke lebbers te geven. Goed nieuws dus!

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 09:08

Super om te lezen dat het zo goed gaat met Canjer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 09:11

Tjongejonge...ik zit nu echt even met de tranen in mijn ogen, heb je verhaal gelezen Jolliegirl en ook de reden dat PVD weg blijft... Je verhaal is erg, maar ik wordt er blij van, een dier dat zó lief is en zóveel vechtlust heeft, wordt op een geweldige manier geholpen. Hier heb ik geen woorden voor...echt PVD en alle mensen die bij het helpen van Canjer betrokken zijn: jullie zijn in 1 woord GEWELDIG!!!! OK dan! Canjer gaat gelukkig al een heel stuk beter! Propolis zalf is onderweg begrijp ik, super! T helpt vast héél goed! Ja

Wat mij echt verdrietig maakt zijn de blijkbaar zeer ongelovige, gemene mensen hier op Bokt, gelukkig is t maar een heel klein groepje, maar dat kleine groepje verpest het wel voor anderen. Het feit dat de kliniek wordt platgebeld om t verhaal over Canjer te verifiëren. Het aanvallen van PVD en haar betichten van leugens en zeggen dat t uit eigen belang oid wordt gedaan. Constant haar SA in twijffel trekken, foto's plaatsen die zij niet wilde tonen. Waarom moet het iemand zo ontzettend onmogelijk gemaakt worden een dier als Canjer een kans te geven? Ik snap dat werkelijk niet. Ik neem aan dat iedereen hier op Bokt zit vanwege 1 grote gemeenschappelijke deler: de liefde voor de paarden. Dit zou op 1 moeten staan, daar draait het vooral om! Dat PVD nu niet meer post vanwege de mensen die haar proberen kapot te maken, haar t werk voor Canjer onmogelijk maken etc, vind ik vreselijk om te horen! En PVD is niet de enige, ik zie maar al te vaak dat verhalen in twijffel worden getrokken, mensen worden aangevallen etc. Waar is de positieve instelling gebleven van geloven in de goede bedoelingen van een ander? Laten we toch gewoon met zn allen proberen het gezellig te houden en PVD te steunen in haar zorg voor Canjer! En vooral Canjer aanmoedigen!!!

Dat is toch niet teveel gevraagd?

Potverdikkie: ik vind je een kanjer! Helemaal top wat je voor jouw Canjer doet! Super, alle hulp die je krijgt van verschillende mensen, ook zij zijn kanjers! Ik blijf je verhalen volgen en zal een gat in de lucht springen als Canjer er weer bovenop is!

Jola

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 09:13

Ook ik blijf het verdere herstel van Canjer volgen Lachen