Geen tips van mijn kant. Maar ik wil je bij deze zeggen dat ik het enorm dapper van je vind dat je dit op je neemt. En ik hoop en meen het echt, dat hij erboven op komt! Ik duim voor morgen!
De meeste tips zijn naar mijn idee al gegeven, rest mij alleen nog maar te zeggen dat ik het geweldig vind dat je dit paard (Canjer) nog een kans wil geven! Heel veel succes morgen!
Echt super goed dat je dit doet. Als hij zon vechter is, moet je hem ook de kans geven om te overleven. En gelukkig geef jij hem die kans! Ik hoop dat dit wordt beloont, en dat hij er helemaal weer boven op komt!! Heel veel sterkte, liefde kan hij nu denk ik ook wel gebruiken..
Nou, ik heb het geprobeerd met brinta, en het is gelukt!! Ik heb hem twee koppen brinta in zijn mond (met klein slangetje aan een spuit) achter in zijn keel kunnen spuiten!! Dat heeft ie in ieder geval binnen. Hij vond het wel lekker, wilde wel meer, maar dat durfde ik niet aan daar ik niet weet hoe lang hij al niets binnen heeft gekregen!!
Ah, gelukkig weer wat goed nieuws! Hij heeft nu in ieder geval wat binnen gekregen, en nu maar hopen dat hij er goed op reageert! Dit geef igg weer een beetje hoop!
Dit in combinatie met wonden die jij beschrijft doet mij denken aan tetanus/klem, maar incombinatie met dikke kaak kan daar eerder iets gebroken zijn of geabcedeerd. Maar hou die tetanus ook in je achterhoofd!
wow, wat goed dat hij die brinta heeft gegeten. wat heeft de brinta voor voedingsstoffen die goed voor hem zijn? Heb je de brinta gemengd met melk? watvoor melk? sorry ben erg nieuwschierig!
Ik krijg buikpijn van het lezen van je post, en de foto´s.. Alle respect dat je je over dit diertje ontfermt, tips heb ik niet, wil wel even zeggen dat ik het geweldig vind dat er mensen zijn die voor zo'n diertje zorgen..
Ik heb de brinta gewoon met halfvolle melk aangemaakt, met heeel veel suiker. Precies zoals Kiwiko schreef. Ben zo geneigd nog meer te geven, maar doe dat pas om 03.00 .
roosvicee is inderdaad ook een goede, die suikers zijn volgens mij zelfs beter als gewoon suiker. super dat dat met die spuit lukte!!! nu kan hij misschien zelfs wel meer dingen zo binnen krijgen. (wel nog steeds uitkijken voor verslikkingen ivm keel ontsteking)