Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
geerke schreef:Ik had me dus even vergist. Voor 2 vaccinaties heb ik 29€ betaalt... 58,21€ was inderdaad voor het paspoort waar de lieve man niets aan heeft. Dus dat maakt nog 25€ voor de signalisatie van mijn pony die hoop en al 10 minuten duurde. Gelukkig was het wel een terugkom visite, dan betaal ik maar 20€.ik geloof dat een vaccin 3.50 kost.....zonder da erbij...
ellepel schreef:en niet alleen voor de paarden is het duur...heb een aantal weken geleden een poes laten inslapen.
kostte ook al 45 euro......
Lein87 schreef:Ik zit op de rekening te wachten voor mijn paard die afgelopen maand 2x geopereerd is. Ik ben heel benieuwd!!
We krijgen gelukkig wel wat vergoed door de verzekering!
Sayyid schreef:Lein87 schreef:Ik zit op de rekening te wachten voor mijn paard die afgelopen maand 2x geopereerd is. Ik ben heel benieuwd!!
We krijgen gelukkig wel wat vergoed door de verzekering!
Vorig jaar hadden onze hengst een peesblessure,en moest behandeld worden met shockwave therapie.
Hij is tegen ziektekosten verzekerd en we hebben de Duitse verzekeringsmaatschappij gebeld om het schade geval te melden.(en vermeld dat hij shockwave moest hebben)
Toen ik de rekeningen opstuurde kreeg ik een brief terug dat de shockwave therapie toch niet door de verzekering vergoed werd want het stond niet op "de Lijst".![]()
Gelukkig is zijn pees weer helemaal goed geworden,dus het was het geld bubbel en dwars waard.![]()
Ik hoop voor jou dat je niet bij dezelfde verzekering verzekerd bent als ons want ze hebben in Nederland ook filialen.
geerke schreef:natuurlijk zijn er goede dierenartsen,maar ik ben van mening dat er ook niet goede zijn die het voornamelijk voor het geld doen...(ik ken er een paar..) en nog een compleet foute diagnose stellen ook,en daar zal je maar net mee te maken hebben....
Ik hoop voor jou dat je het nooit meemaakt,dat door toedoen van een da,je paard zieker is dan voordat de da in beeld kwam..
russel schreef:Kimmb, vraag mij af wat voor huisarts jij dan hebt, hier heb ik tarieven van 2006, zal niet zoveel verschillen in 2008 schat ik:
http://www.beekmos.nl/tarieven.htm
shamyrah schreef:Jammer dat mensen zo als het lijkt op hun tenen getrapt zijn. De bedoeling van di topic is gewoon dat dierenartsenkosten de pan uit rijzen. Je kan door de vele voorbeelden duidelijk zien dat de prijzen veel verschillen. Je maakt mij niet wijs dat een verband 50 euro moet kosten. Ook het zelf uitnodigen : ik kom morgen wel weer. Ja zo kan ik het ook. Nee wel eerlijk blijven. Trouwens ik heb mijn rekening keurig netjes betaald hoor 20 dagen binnen de limiet !!