Mooie foto's voor de Boktwiki (even offtopic)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cara schreef:ik denk dat fantoompij niet aan de orde is, gezien een dier niet op die manier kan denken als een mens,je ziet een hond na een operatie meteen opstaan en lopen,daar waar een mens nog graag een week in bed wil blijven liggen.
1Steffi schreef:Wat jullie zeggen over ontstekingen en overbelasting ed .. Het is ontwikkelt door professionals, dit is niet iets wat je zelf ff in elkaar knutselt dus ik vertrouw er ook wel op dat er met al die dingen rekening is gehouden.. Bij een mens is dat toch ook zo ..
KiWiKo schreef:Ik vind het buitengewoon knap! zeker
Maar waar ligt de grens??? IK persoonlijk vind dat dit wel te ver gaat. Een dier is een dier en als het niet kan lopen of iets anders heeft waardoor het echt niet meer kan functioneren dan moet je humaan zijn en het dier in laten slapen.
Trek je het door naar de mens, dan hoop ik alleen maar dat mensen net zoveel rechten ooit gaan krijgen als dieren.......
cara schreef:ik denk dat fantoompij niet aan de orde is, gezien een dier niet op die manier kan denken als een mens,je ziet een hond na een operatie meteen opstaan en lopen,daar waar een mens nog graag een week in bed wil blijven liggen.
Jeuk? ja dat is een leuke.
x_Marr schreef:Over dat laatte: ik dacht toch cht altijd nog dat mensen meer rechten hadden... en dier mag je gewoon verkrachten hier in nederland.. een mens niet. Veel dierenrechten hier zijn nog echt veel te slap. Maarja dat is het hele rechtsysteem hier, vermoord je iemand, krijg je maar 3 jaar
Citaat:Waar eindigt het wat betreft het in leven houden van een paard?