marleen_usar schreef:Ik vind dit walgelijk sorry dat ik het zeg hoor, ik krijg net een rot bericht.Hij heeft op een kale wei gestaan en kreeg daar gewoon voer en hooi,niemand zegt dat hij geen voer kreeg.Woon jij soms naast die kale wei en weet je daar door ook wat hij te eten kreeg? zoals ik al eerder zei kreeg hij 3 dagen 1 plakje hooi, maar lezen blijft moeilijk he?
Marleen ik heb even andere topics gelezen en daar lees ik dat hij 2 handjes slobber voor oude paarden kreeg, vind je het dan gek dat hij dun is geworden? Zelf praat je over een kale wei. Iedereen ga je vragen wat je moet voeren, weet je dat nog niet?
Maar Marleen ik heb genoeg gelezen, het is iets in jouwzelf waardoor jij zo met jouw paardje omgaat, jij hebt hulp nodig en dat meen ik serieus. Ik ben klaar met jouw berichten. Ik ben een hele grote paardenliefhebber en ik vind het in en in zielig wat ik nu allemaal wijzer ben geworden. Je mag over mij temmen, OW heb ik voor jouw paardje over.
Ik hoop dat je je paard gaat verkopen, dat je inziet dat jij die verantwoording niet aan kan...
Dit is niet het eerste topic over je paard, alleen maar zulk soort berichten. Kwel hem niet, doe wat met jezelf zodat je lekker in je vel komt te zitten en gun het ook je paard. Je begint met berichten in april, we zitten nu eind november 8 Maanden verder!!!