Jeetje wat is dit vervelend zeg !!!
Ik hoop echt dat het laden en de rit naar bodegraven goed gaat, ik duim voor je !!!!
Zelf loop ik ook veel op de kliniek in bodegraven en heb daar erg goede ervaringen mee.
Mijn paard heeft ook zo'n olifanten been gehad in 2001. Heb net even de foto's opgezocht.
Mijn paard heeft toen in paardenkliniek kootwijkerbroek gestaan en is daar toen gelukkig opgeknapt, maar heeft wel heel erg lang geduurd. Bij Fortune is inderdaad ook zijn koker helemaal dik geweest en vergelijkbaar met jouw foto's. Bij mij was ook nog een grootste risico dat de kroonkrant los ging laten door de dikte. Als dat echt doorzet had was dat echt het einde. Gelukkig hebben ze dat bij Fortune kunnen voorkomen. Moet je eerlijk zeggen na de eerste keer is het bij Fortune nog 2x voor gekomen en al deze keren heeft hij daar ook voor in de kliniek moeten staan. Hij heeft er echt een permanent "stalbeen" aan overgehouden en moet dan ook heel veel beweging krijgen, dus zomers 24 uur per dag buiten in de wei en s'winters eerst in de stapmolen om het been dun te krijgen en daarna in de wei. Fortune word over twee maanden 25 jaar !!!

Fortune januari 2001
Zijn been is volledig ingesmeerd met vocht afdrijvende klei en zijn kroonrand dik in het verband.