Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JorisDy schreef:Raar dat de TS nietmeer gereageert heeft.
LoveDunc schreef:Ik wil niet veel zeggen maar ga ff lekker iemand anders lopen zwartmaken in plaats van mijn zus.. Ze geeft enorm veel om de paardjes, net als ze instructrice en de fokker.
@ Armaris: Ze zit de hele dag al bij Umeda, en nu weer. Ga alsjeblieft een ander afzeiken.
Mijn zus had niet om de reacties/het gezeik over de DA gevraagd. Toon een beetje medeleven en als je je dat niet heb reageer dan niet!!!
slimmerik schreef:LoveDunc schreef:Ik wil niet veel zeggen maar ga ff lekker iemand anders lopen zwartmaken in plaats van mijn zus.. Ze geeft enorm veel om de paardjes, net als ze instructrice en de fokker.
@ Armaris: Ze zit de hele dag al bij Umeda, en nu weer. Ga alsjeblieft een ander afzeiken.
Mijn zus had niet om de reacties/het gezeik over de DA gevraagd. Toon een beetje medeleven en als je je dat niet heb reageer dan niet!!!
Medeleven???? Met zoveel stommiteit en anti-paardvriendelijke actie?? Sorry m'n boks zakt af.....
slimmerik schreef:LoveDunc schreef:Ik wil niet veel zeggen maar ga ff lekker iemand anders lopen zwartmaken in plaats van mijn zus.. Ze geeft enorm veel om de paardjes, net als ze instructrice en de fokker.
Medeleven???? Met zoveel stommiteit en anti-paardvriendelijke actie?? Sorry m'n boks zakt af.....
Ilsiie schreef:nou kom op, ga nou niet negatief lopen doen over Linda.. Die geeft écht om deze paardjes, als iemand goed voor ze is is zij het wel. Zij heeft misschien de DA niet gebeld, maar de omstandigheden zullen ook meegespeeld hebben.. Ga haar daar niet over aanvallen..
ze hoeft, zoals odetteke al zei, niet nog 50 keer te horen dat ze de DA gewoon had moeten bellen, ik denk dat ze ook wel met haar eigen gevoel zit. Het paard heb ik vanmiddag gezien en ze liep er weer gewoon op..
Alsjeblieft mensen, denk dat Linda nu wel genoeg heeft gehoord over de DA..
mickey1989 schreef:Ilsiie schreef:nou kom op, ga nou niet negatief lopen doen over Linda.. Die geeft écht om deze paardjes, als iemand goed voor ze is is zij het wel. Zij heeft misschien de DA niet gebeld, maar de omstandigheden zullen ook meegespeeld hebben.. Ga haar daar niet over aanvallen..
ze hoeft, zoals odetteke al zei, niet nog 50 keer te horen dat ze de DA gewoon had moeten bellen, ik denk dat ze ook wel met haar eigen gevoel zit. Het paard heb ik vanmiddag gezien en ze liep er weer gewoon op..
Alsjeblieft mensen, denk dat Linda nu wel genoeg heeft gehoord over de DA..
ben ik het mee eens!
Dit is absoluut niet leuk voor de TS. Ze plaatst dit niet om commentaar te krijgen, maar om haar verhaal kwijt te kunnen en hoopt op een beetje medeleven.
Natuurlijk, ik vind het ook raar dat er geen DA aan te pas is gekomen. Daar snap ik ook niets van.
Maar zij geeft zelf aan dat ze hier niets over te zeggen heeft. Blijf er dan niet over doorgaan..
@TS: ik hoop dat het al weer wat beter gaat met dr, beterschap nog!
slimmerik schreef:Nee, is idd niet leuk....kun je je eigen voorstellen hoe dat paard zich voelt?
Hoop dat we zo het bericht krijgen dat alsnog de DA geweest is....
lovekandy schreef:nou nee hoor deze man kotm ook op zondag. mensen doe niet zo negatief. als er een 2 paarden zijn die tot in de topjes er goed uitzien en het beste en meeste aandacht krijgen zijn het hun paarden wel. ga niet zo negatief reageren. als er 1 door weer en wind voor die beesten gaat is het Djesseka wel. nog nooit geen ander gezien die zo lang op stal hangt bij dr paarden. nog nooit iemand anders gezien die zo een hart heb voor deze dieren. het zit heus wel pluis anders had de DA dr nu al langer gestaan. en nee raar he dat ze al vanaf vanmiddag niet meer on is geweest. ze zal vast wel op stal zijn om dat ze zich zorgen maakt om Um.
lovekandy schreef:nou nee hoor deze man kotm ook op zondag. mensen doe niet zo negatief. als er een 2 paarden zijn die tot in de topjes er goed uitzien en het beste en meeste aandacht krijgen zijn het hun paarden wel. ga niet zo negatief reageren. als er 1 door weer en wind voor die beesten gaat is het Djesseka wel. nog nooit geen ander gezien die zo lang op stal hangt bij dr paarden. nog nooit iemand anders gezien die zo een hart heb voor deze dieren. het zit heus wel pluis anders had de DA dr nu al langer gestaan. en nee raar he dat ze al vanaf vanmiddag niet meer on is geweest. ze zal vast wel op stal zijn om dat ze zich zorgen maakt om Um.
Ilsiie schreef:
laten we het zo stellen, deze DA heeft de eigenaresse van mijn verzorgpony ook, toen mijn andere verzorgpony nog leefde (ze hadden 2 paarden, nu nog 1) is die man midden in de nacht z'n bed uit gekomen, voor die pony.. dus aan de dierenarts ligt het niet
avanti4ever schreef:@luckystory dat scheelt toch niet zo heelveel??? ja het visite tarief is wat duurder
Luckystory schreef:avanti4ever schreef:@luckystory dat scheelt toch niet zo heelveel??? ja het visite tarief is wat duurder
Tja als dat een bezoekje kliniek wordt en er veel werk aan is, kan dat ook wel aardig oplopen. (zal een beetje afhangen van je DA zeker? )
LoveDunc schreef:Nou om het geld gaat het zeker niet..