Flash gaat ondanks alles best wel goed, ze heeft geen koorts, eet goed.
Geniet van onze wandelingen, staat de hele tijd met oortjes naar voren, wat echt uitzondelijk is voor haar (vraag me nu af of ze altijd pijn heeft en nu door de pijnstillers zich beter voelt).
Waarom word ik huiverig omdat ze een verkromming heeft in haar heup, ook dit heeft ze opgelopen tijdens haar vakantie.
En dit komt nooit meer goed

Mijn DA zegt dat dit niets met de Piroplamose te maken heeft. Maar nu ik jou verhaal lees lijkt het er erg op.
Gisteren heeft ze haar laatste injecties gehad. Nu moet ze rustig aan doen en gaan we kijken hoe ze beter word.
Mede door jou verhaal blijf ik mijn dierenarts vragen en hij blijft zeggen dat het helemaal goed komt.
Het enige wat we kunnen doen is nu afwachten.
Even off-topic, met Flash hebben we al twee jaar problemen alleen op de één of andere manier komt het vanzelf weer goed.
Zo heeft ze vorig jaar haar kroonrand gescheurd en haar hoef ging naar boven groeien. Mijn DA wilde dit wegbranden maar nu uiteindelijk is het toch naar beneden aan het groeien. Zo is het ene probleem opgelost en zo vallen we weer in het volgende.
Ze is nog jong en supersterk dus ik moet blijven geloven dat het goed komt.
Van de koliekaanvallen heeft ze weinig last gehad, alleen een superdunne diaree. Het spoot er echt drie meter uit, dit duurt ongeveer 3 uur en dan zijn ze er vanaf, daarna krijgen ze weer gewone ontlasting.
Nu ik er hier ook mee te maken heb en jou verhaal hoor neem ik aan dat ze hier niet veel verder zijn dan in Nederland

Ondanks dat ik het heel erg

Mijn bijrijdpaard heeft altijd teken, en deze haal ik altijd weg en ook gezegt tegen de eigenaar dat hij dit echt in de gaten moest houden.
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat mijn paard getroffen word door zo´n stom beestje.
Het is niet zo dat ik dit een ander paard gun, hoop dat je snapt wat ik bedoel ben altijd alert geweest en nu door twee maandjes vakantie sluipt het er bij onze Flash in.
Nouja het zij zo