Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hann schreef:waar ze doodleuk zaden van WKK en JKK verkopen in graslandmengsels. Dit kan toch niet waar zijn!!!???
isabelvdm schreef:en is het misschien een idee om in jullie 'huiskamer' een topic kruiskruidpetitie te beginnen?
met ideeen om zoveel mogelijk mensen te bereiken?
het is maar een suggestie, ik kan er zelf niet posten.
nog een keer de link:
http://kruiskruid.petities.nl/
Isabel
Ptries schreef:Vind je 't goed als ik de link in mijn onderschrift zet?
hann schreef:Ik heb ook ondertekend. Van de bolderik kreeg ik een mailtje terug, dat het allemaal wel meevalt, dat we zelf verantwoordelijk hebben, dat zoveel dingen giftig zijn, ook voor kinderen en dat JKK ecologisch belangrijk is. Mijn reactie terug was ondermeer, wat dan volgens hun de waarde van ons paard is, dat de opoffering voor de vlinder wel erg groot is, dat we zelf niet kiezen voor JKK maar het wel in onze wei krijgen. verder gaf ik aan dat bv. Taxus zich niet zo verspreidt als JKK en dat er bijna geen grasland meer te vinden is zonder JKK en het heel moeilijk wordt om dan voor veilig hooi te zorgen. Wij zijn toch niet verantwoordelijk voor dit probleem, maar zij vinden dat we wel zelf verantwoordelijk zijn voor de gevolgen. Maar ik krijg niet opgevochten tegen JKK, het blijft maar opkomen.