Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Gefeliciteerd! Ik hoop dat de merrie het nog een poosje vol houdt. En als het echt niet meer gaat weet ik zeker dat jullie weer de juiste beslissingen nemen!
en we zijn natuurlijk heeeeeeellll erg blij met het veulentje

we hadden dit echt niet verwacht. saga schreef:kijk wij weten zelf ook wel hoe het zit met halsters enzo als een heel jong veulentje stijgert zakt het halstertje gewoon wat naar achter. Maar voor de rest zat het goed.

Nog heel veel plezier van je veulentje en sterkte! Rubb0e schreef:Mag ik vragen hoe de DA (telefonisch of niet) zo zeker deze diagnose kan stellen?? Bij ons staat er ook een paard die ongeveer de zelfde symtonen had (verschrikkelijke bloedneuzen /niet op willen staan /gewoon omvallen) na veel onderzoeken bleek dat hij "gewoon" grote poliepen in zijn neus en voorhoofdsholtes te hebben.......
Ik vind dat je dit eens moet informeren bij je dierenarts !! ookal zeggen ze dat het een tumor is, Ik vind het niet kloppen dit verhaal, Ik denk echt bij mezelf als ze nou gaat bevallen maakt ze zichzelf miss nog wel drukker dan dat ze in een trailer staat !!! Denk je ook niet ? Dan zal haar bloed ook meer opraken en heeft ze bloed nodig ? en dan wat wil je dan doen . . Dan kan je niks doen en gaat de merrie waarschijnlijk dood!! En het veulen dan ??
N0uja Groetjes Ruby ik wens je paard veel sterkte en geen pijn, En hoop dat het veulen in leven blijft en goed geboren zal worden.
Heb ik net helemaal niet gezien !!