Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
elinax21 schreef:ja..ik ga nu van de comp af. sterkte ermee!

elinax21 schreef:dus toch kans op de nieren..wodt hij nooit bekapt dan? lijkt me eerlijk gezegd heel sterk dat het daar weg komt

Cassidy schreef:Ik geloof niet aan komedie. Ik geloof eerder aan een slecht zittend zadel, of aan een probleem in de rug. Scheeft zittende wervels of zelfs Ataxie. En daar kan de grootste pot vitamines niet tegenop, en ook geen kraker.
Op te beginnen: niet meer rijden met dat zadel op. Ik zou zelfs zo ver gaan om te zeggen dat je helemaal niet meer moet rijden. Komedie is dit niet, hij heeft duidelijk ergens last van.
gina2003 schreef:Misschien omdat hij in de bak bezig is met zichzelf, omdat hij natuurlijk moet werken.
Buiten ziet hij heel veel, vogels verkeer en dergelijke, dan is hij afgeleid..
Maar aan comedie denk ik ook niet, hij doet dit niet voor niks!
gina2003 schreef:Ik weet niet wat je er aan kunt doen, helaas...
Maar ik denk dat het idd wel eens tijd word voor een zeer uitgebreid onderzoek, hij geeft aan dat er iets mis is, maar wat, daar zou ik je echt niet mee kunnen helpen, ik heb geen flauw idee...
De osteopaat kan er niets meer aan doen 
als je toch al weet dat je paard op het moment slecht te been is en om de heverklap struikelt waarom in godsnaam kruipen jullie er dan op
gun dat beest zijn rust om te herstellen en dan afvragen waarom je paard de klote op aan het gaan is
en dan ook nog een bekrompen baas vanwege een dierenarts:o onley schreef:weet je ik heb de eerste 3 pagina's gelezen en mij werd het een beetje slecht van het feit dat er steeds staat ik kon de verleiding niet weerstaan om te rijdenals je toch al weet dat je paard op het moment slecht te been is en om de heverklap struikelt waarom in godsnaam kruipen jullie er dan op
gun dat beest zijn rust om te herstellen en dan afvragen waarom je paard de stinkmodder op aan het gaan is
en dan ook nog een bekrompen baas vanwege een dierenarts:o
en dan wel keihard achteraf roepen nee hoor mijn paard staat er goed bij hoor
mayo_horses schreef:je weet mijn mening en verder kan ik je nie helpen, maar ik blijf het topic wel volgen.
MSQuincyTE schreef:Dat is niet leuk voor het paardje zeg.
Maar wat ook een rare mensen die niet weten wat hij heeft.
Maar hoe gaat het nou met het paardje?