Olive schreef:Ik weet dat het aan mij ligt, maar ik word altijd heel erg kwaad als mensen zeuren over DAP Bodegraven. Vooral als men begint over inspuiten en opereren.
Echter wanneer mensen gaan zeuren over te snel inspuiten raak ik nogal geirriteerd. Je kan daar namelijk alles overleggen. Als jij niet wilt dat je paard wordt ingespoten gebeurt dat gewoon niet. Ze wilde mijn paard jaren geleden al inspuiten, maar dat is niet gebeurd omdat ik daar niet achter stond.
Grappig, ik raak altijd heel geirriteerd als mensen ze ongelooflijk fel verdedigen..

Tuurlijk kan je overleggen, maar er komen nou eenmaal veel mensen die als de dierenarts zegt: we kunnen m hier en hier inspuiten, echt niet gaan zeggen van dat wil ik niet. Want je wil dat je paard beter wordt en waarom ga je naar een dierenarts als je zijn advies niet wilt opvolgen??
En mijn paard is dus wel ingespoten en ik heb echt nóóit gezegd van 'ik wil er over 3 weken weer op'.
Verder heb ik al ergens anders gezegd dat ik het stuk voor stuk erg goede dierenartsen vindt en het ook top is dat ze alle disciplines of hoe noemje dat onder 1 dak hebben.