Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
capopjekop schreef:Dan kan het raadzaam zijn om bloed te laten checken op afwijkingen en tekorten. Dan kun je gerichter bij voeren. Eventueel ppid zou ik ook willen uitsluiten, al kan ik niet in jouw portemonnee kijken natuurlijk
YH05 schreef:capopjekop schreef:Dan kan het raadzaam zijn om bloed te laten checken op afwijkingen en tekorten. Dan kun je gerichter bij voeren. Eventueel ppid zou ik ook willen uitsluiten, al kan ik niet in jouw portemonnee kijken natuurlijk
Ik heb een maximaal budget van ongeveer 5000 euro aan dierenartskosten, ik neem aan dat bloed afnemen geen honderden euro's zal zijn. In ieder geval is dat wel iets om ook mee te nemen morgen, dankjewel!
dioni schreef:"Ze doet dit alleen tijdens rustmomenten en maar voor een hele korte tijd (daarom kan ik het ook moeilijk op de foto zetten), ze zakt dan even letterlijk weg en vervolgens schrikt ze wakker en loopt ze weer gewoon verder alsof er niets aan de hand was."'
Leest bijna iedereen hier overheen die hoefbevangen roept?
Als dit paard zo zou staan door bevangenheid als op de foto dan loopt ze niet gewoon weer verder. Narcolepsie zoals eerder geopperd is dan veel waarschijnlijker. TS heeft foto's en videomateriaal naar de dierenarts gestuurd die hier niet geplaatst zijn. Als daar duidelijk een bevangen paard op te zien zou zijn hadden ze niet gezegd dat het geen spoed is. Maar een paard dat bijna omvalt in de slaap is geen spoed.