Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nevica schreef:Ik heb ook een PB maar vind dat nog zieliger eigenlijk. Geen idee of het waar is, er word vanalles geroepen zonder bewijs.
Nogmaals, niet aan derden om dingen te delen. Zeker niet zulke dingen. Als het waar is en je vind het allemaal zo erg had er dan wat aan gedaan zou ik zeggen, als we toch schuld in andermans schoenen gaan schuiven.
nevica schreef:Ze is nogal druk met pb'en. Die moeite kun je dan beter steken in dieren redden als je dat zo hoognodig acht.
En inderdaad hierboven, als het waar is. Dit is echt hoe sociale media werkt. Je typt gewoon iets en er komen hele wilde verhalen.
nevica schreef:Ze is nogal druk met pb'en. Die moeite kun je dan beter steken in dieren redden als je dat zo hoognodig acht.
En inderdaad hierboven, als het waar is. Dit is echt hoe sociale media werkt. Je typt gewoon iets en er komen hele wilde verhalen.
Kabayo schreef:Excuus. Het was niet zo hard bedoeld. Ik heb inmiddels m'n eigen reacties al aangepast, wellicht kunnen de mensen die dit gequote hebben zelf nog bijwerken. Dit was niet zo bedoeld. Het is natuurlijk de vraag of het geloofwaardig is, maar diegene die een update stuurde is zeker geloofwaardig.
Ik zal ook even een modje vragen![]()
Excuus, ik reageerde uit boosheid, niet de slimste actie