Geniet nog even van dit weer met Olivia, wr komt weer rot weer aan!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
germie schreef:De wond vind ik er inderdaad niet zo slecht uitzien, maar dat kroonbeen is nog wel heel dik, je ziet helemaal geen kogel meer. Dat lijkt wat dikker dan op een vorige foto. En het valt me op dat je de korst er telkens af poetst? Heeft dat een reden?
Maar wat ik me afvraag. Kunnen ze die pinnen er ook weer uithalen als het niet gaat? Dit omdat je toch wel heel vaak bij mensen hoor dat het ijzerwerk er beslist weer uit moet na een bepaalde periode omdat ze pijn blijven houden na feitelijk herstel. Ik hoop het niet voor je natuurlijk. Het zal nu waarschijnlijk nog wel te vroeg zijn, want het is nog niet volledig vastgegroeid, maar ik vraag me het zo af of dit dan hier ook wel eens gebeurt.
SansaS schreef:Goh ik vind dat been toch wel erg dik. Nu snap ik dat dat ook vocht is maar zo dik heb ik niet eerder gezien bij volledig rust.
Ben benieuwd of dat beter wordt als je stappen mag.
Petpa schreef:In een eerder bericht in dit topic zei je dat je paard in 2018 geopereerd is.
We zijn inmiddels 6 jaar verder.
Mag ik vragen of je nu nog wat aan je paard merkt qua restgevolgen?
DaphneR93 schreef:Petpa schreef:In een eerder bericht in dit topic zei je dat je paard in 2018 geopereerd is.
We zijn inmiddels 6 jaar verder.
Mag ik vragen of je nu nog wat aan je paard merkt qua restgevolgen?
Ja zeker dat is hem. Gaat heel goed, we rijden buiten en de kinderen doen er thuis vanalles mee dat gaat prima. Mijn vriendin heeft hem laatst geleend voor haar Orun examen springen en kreeg veel complimenten over dat het zo’n fijn ervaren paard is, examinator zag er echt niks aan. Wel tussentijds een keer een tildren behandeling gedaan om het behandelde gebied rustig te houden.
MyWishMax schreef:Dat is idd een heel fijn bericht, ook qua zwelling. Maar wat fantastisch voor jullie ook dat je gewoon weer alles kan en doet.
DaphneR93 schreef:MyWishMax schreef:Dat is idd een heel fijn bericht, ook qua zwelling. Maar wat fantastisch voor jullie ook dat je gewoon weer alles kan en doet.
Onwijs blij mee en nooit geen spijt van gehad. Ik heb er echt slapeloze nachten van gehad hoor, snap TS haar zorgen ook echt. Maar het kost gewoon echt tijd.
Petpa schreef:Wat een verontrustende update.
Ik ga duimen!!!
Misschien denk ik te hoopgevend, maar de wond die steeds kleiner wordt + de laatste foto die minder zwelling laat zien matchen niet met een ontsteking.
germie schreef:Petpa schreef:Wat een verontrustende update.
Ik ga duimen!!!
Misschien denk ik te hoopgevend, maar de wond die steeds kleiner wordt + de laatste foto die minder zwelling laat zien matchen niet met een ontsteking.
Dat is niet geheel waar hoor. Met die hondenbeet bij mij wilde de huid eigelijk prima prima dicht, maar dat mocht niet, want onderhuids zat er nog wat. En die troep moest er uit. Dus ik moest letterlijk elke dag de wond weer open maken met een katheter. Een wond die heelt zegt niet alles. Vergeet niet dat je de wond mooi schoon houdt, dan wil die wel dicht. Maar iets er onder kan nog wel broeien zeg maar.
Natuurlijk hoop ik ook dat het allemaal meevalt. Maar het lijkt mij ook dat als je wel die pinnen er uit moet halen (en bij mensen moet het ook heeeeeel vaak toch na herstel) dat het gewoon dan wel verder kan genezen omdat simpelweg die pinnen irriteren. Maar je zit wel weer aan hoge kosten vast, dus je moet wel weten hoe groot de kansen dan zijn.
Maar laten we hopen dat het allemaal niet nodig is.