Fly_high schreef:Je kunt toch niet serieus geloven dat iemand met een paard kan praten via een foto of andere handopleggingen evenmin dat een paard uberhaupt over voldoende intelligentie beschikt om over allerlei abstracte zaken te kunnen communiceren?
Ik ben niet echt helderziend maar " krijg wel eens wat door" van mijn eigen paarden.Omdat ik emotioneel bij ze betrokken ben is die mogelijke connectie er. Maar (mijn) paarden zijn zelf ook geen DA en weten me alleen maar te vertellen dat ze iets leuk of niet leuk vinden en kunnen zelf geen diagnoses of oplossingen geven.Ik laat op hen geen vreemde helderzienden los en wil dat soort mensen ook niet voor mezelf. Alhoewel mijn ouders me vertelden dat ik als baby een huidziekte had waar doktoren geen raad mee wisten.Zij zijn toen met mij naar een gebedsgenezer, een zog "strijker" gegaan en daardoor was de huidziekte helemaal verdwenen. Zij lieten dat zien aan de behandelende "normale"arts en die bleef maar zoeken, hij kon geen plekje meer vinden en kon het niet geloven!