Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stormy1234 schreef:Maartje1990 schreef:@stormy kan je misschien proberen je berichten in 1 post te plaatsen ipv 5 losse posts?
Hoe kan ik dat doen?
pluisje88 schreef:Er zijn heel veel paarden die nooit een verstopping krijgen van stro. Van de drie die ik heb staan bij ons op stal zijn dat er zeker weten twee. De mijne wil stro erbij naast hooi want die heeft heel veel structuur nodig. Hooi vindt ze te zacht. Op de vorige stal kregen ze hooi dat zo hard en droog was dat het net stro was. Daar heeft ze meerdere jaren lang 10 tot 12 kg per nacht van weggekauwd zonder ooit maar een verstopping. Paardje van de stal eigenaar vreet dr hele stro stal leeg. Zelfde verhaal. Ook geen verstopping. Zeker als ze dat gewend zijn (en dit beleid is al even zo bij jullie wat ik begrijp) is het niet zo’n drama als veel mensen hier zeggen.
Simpele vraag: ts hoe vaak moet er een dierenarts op stal komen voor verstoppingskoliek?
Stormy1234 schreef:Je hebt hier niet echt bladen denk ik, maar zij heeft vanaf dag 1 aangegeven dat ze vanaf kleins af aan al met paarden werkt dus dat ze letterlijk alles weet. Ze zal je voor gek verklaren als je iets zegt wat haar niet goed valt. Ook al heb je bijv gelijk.