Heel erg veel sterkte.. het enige 'voordeel' is dat je nu niet meer hoeft te twijfelen of je egoïstisch bent... Hij heeft je de keuze eigenlijk uit handen genomen
karijn
Och, wat een vreselijke update.... Ik ben steeds een stille meelezer geweest in je topic, maar wil je vandaag en de komende tijd heel veel sterkte wensen
Hoe verdrietig je ook bent, houdt in je achterhoofd dat het voor Jelmer beter is. En geloof me verdriet slijt, straks kijk je vooral terug naar de leuke/bijzondere dingen die jullie hebben gedaan.
Gelukkig is de kliniek nu wel ‘om’ dat scheelt een boel stress en nog meer verdriet voor jou.
Wat verschrikkelijk verdrietig.... Heel veel sterkte vandaag, voor het enige juiste en tegelijkertijd aller moeilijkste wat je moet gaan doen voor je geliefde dier: hem zijn rust geven. Hou je taai!
Flux
Geplaatst: 11-05-22 12:43
Och, ik vind dit zo verschrikkelijk voor je
Heel veel sterkte vandaag en de komende tijd. Het feit dat jij al wist dat het klaar was voor de dierenartsen met die conclusie kwamen zegt wat over de band die jij met Jelmer hebt. Hopelijk kun je vrede vinden in je beslissing.