Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Juut schreef:Ik vind het nogal wat, dat de kliniek eerst adviseert Raika niet wakker te laten worden, als bypass nodig is, en vervolgens tijdens de operatie juist de bypass adviseert... Hoe moet je dan als eigenaar een keuze maken?
Heel veel succes met herstel, duim dat ze straks weer met een fijn lijf aan het werk mag.
gomir schreef:sterkte met dit verliesLogisch besluit onder die omstandigheden.
Het acute probleem is opgelost en dan is inslapen logischerwijs een raar besluit, maar als je dan weet dat er nog een groot probleem zit dat wel te verhelpen is en met een grote kans tot problemen gaat leiden dan zou ik die kans ook grijpen als ze toch op tafel liggen. Hopelijk herstelt ze voorspoedig!
Gister zelf mijn 10-jarige paard laten inslapen bij ernstige koliek i.p.v. hem op tafel te laten gaan. Dit paard zou boxrust mentaal echt niet trekken en daarnaast had hij een chronische blessure die prima te managen was (sprong weer in het Z en met gemak), maar waarbij voldoende beweging wel echt cruciaal was. Deed enorm pijn gister, maar opereren was voor dit paard echt geen optie...