Mijn paard is ook sterk vermagerd geweest. Ze is al bijgekomen, maar is er nog niet helemaal. Ik geef haar metazoa korrels. Je kunt ze in luzerne, timothee en esparcette krijgen. Verkrijgbaar bij Agradi. Natuurlijk product en niet belastend voor de maag of darmen. (Je moet de korrels hebben die je moet/kan weken, niet de superfitbroxx dat zijn vitaminekorrels).
Ik zou oppassen met producten als mais, zemelen, bietenpulp e.d. Ja, je paard komt ervan aan, maar het is ook belastend voor de maag en darmen.
Kan je ook aanbevelen om kruiden bij te geven ter ondersteuning. Ik bestel ze bij Horsecomplete. Word afgestemd op behoeften van je paard. Je kunt bij haar ook een volledig voeradvies inwinnen. Dit heeft voor mijn paard veel verschil gemaakt.
Waar je ook na zou kunnen kijken is iemand die cranio sacraal behandeld. Dit is zeker niet ter vervanging van de dierenarts. Allereerst belangrijk om te weten wat er precies aan de hand is. Ik denk dat als de behandeling van de dierenarts aanslaat, het een mooie toevoeging zou zijn voor herstel en doorstroming van de organen.
Nadat ik wist waar de vermagering van mijn paard vandaan kwam heb ik 3 keer een behandelaar laten komen en ze knapte zienderogen op na elke behandeling.
Succes in ieder geval! Hopelijk knapt je paardje al op van de dingen die je al gedaan hebt