Ik zie je topic vanavond pas en net alles gelezen. Zo blij dat t goed was gekomen en dan nu je laatste post... arme jullie arme Phinne. Ze is wel dapper en sterk Ik ga duimen voor je.
Dit is niet eerlijk...kleine ding moet dit al allemaal mee maken Heel veel sterkte en ik ga zeker ook duimen dinsdag.
suffie
Geplaatst: 19-03-21 22:01
Wat houdt ze zich sterkt, dappere Phinne Wat een rollercoaster voor jullie, ik vind jou ook heel sterk hierin! Hopelijk overwint ze deze tegenslag nog een keer, mijn duimen draaien voor jullie.
Tancreda4
Geplaatst: 19-03-21 22:02
Oh nee toch, wat een naar nieuws zo weer!! Ik had zo gehoopt dat ze op zou knappen thuis. En dan dit... Wat ontzettend spannend en naar.... Ik duim echt heel hard voor een goede afloop. Heel veel sterkte!
Lees het allemaal nu pas. Leek zo'n mooi verhaal te worden, met een super afloop. Ga echt voor jullie duimen dat die goede afloop er toch nog komt. Heel veel sterkte!!
Jezus wat een ellende voor jullie meid en jullie zelf natuurlijk . Ook ik zal voor jullie duimen dat Phinne er bovenop komt en dat jullie verdere ellende bespaard blijft. Ze heeft meteen meer dan genoeg meegemaakt voor de komende 25 jaar.
Juut
Geplaatst: 19-03-21 23:27
Hoe zuur is dit... Heel veel sterkte en beterschap
Jeetje TS, ik heb het hele topic zojuist doorgelezen en ik was heel blij te lezen dat het zo goed ging. En dan nu deze update. Mijn duimen draaien, hopelijk komt ze er bovenop! Sterkte!
NESCAFE
Geplaatst: 20-03-21 07:20
Wat een nare wending, ik hoop voor jullie allebei dat het goed komt.
pmarena
Geplaatst: 20-03-21 08:29
Wat een ròtnieuws
Hopelijk heeft ze genoeg krachten verzameld om dit ook nog de baas te kunnen, het arme meiske... Jullie zullen ook wel uitgeput zijn zachtjes aan dan...
Die 40-50% kans klinkt een stuk aangenamer dan de 10% van vorige keer, maar het is nou ook niet bepaald om van te gaan jubelen zeg... Arm kind....
Hier draaien de duimen overuren voor Phinne en jullie
Oh jeetje, ik heb je topic in 1 ruk uitgelezen, spanning van. De eerste weken, dan ineens een blij meisje met een dekentje aan het stuiteren door de bak en nu toch weer zo ziek! Ik ga keihard voor jullie duimen. Ze is zo stoer en braaf (met op de trailer en in de kliniek en alles over zich heen laten komen), en een echte vechter.