Licor schreef:Ik vind het juist zorgelijk dat iemand alleen een DA raadpleegt en als die er niet uit komt ze liever een spuitje laten zetten dan in de alternatieve hoek te zoeken naar oplossingen.. ieder zo zijn ding..
Ik heb hele mooie resultaten gezien met lechner/biotensor/etc.. ik heb ook hele mooie resultaten gezien van het systemisch werken.. dat gaat ook uit van energieën..
Wat het precieze verschil is tussen de verschillende instrumenten is mij ook niet altijd helemaal duidelijk.. ik denk dat er uiteindelijk meerdere wegen naar Rome leiden.. wel denk ik dat het belangrijk is wie de instrumenten gebruikt.. ik heb veel verschil ervaren tussen verschillende mensen.. sommige zijn echt heel erg goed terwijl ik bij andere never nooit terug zou gaan.. maar goed dat is natuurlijk niet anders binnen de reguliere zorg..
Als een dierenarts aangeeft dat inslapen beter is dan doet deze dat niet voor de lol. Ik vind het onbegrijpelijk en grenzen aan dierenmishandeling om dan door te modderen met kwakzalverij en het dier onnodig te laten lijden. Daar mag mijns inziens echt harder tegen opgetreden worden.