Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
maria500 schreef:Ik krijg van Pavo juist de tip om pavo muscle built bij te voeren ipv Pavo Inshape.
ellepel schreef:jawel, de schroot smaakt wat neutraal/zoet.
mik heb ook nog hippalgo bodybuilder gegeven, die is ook vrij zoet als ze daar graag van houden.
die van mij eten nu nog wat gras en hebben ruwvoer en wat slobber en die zijn mooi op gewicht.
die geef ik eerst nog geen extra supplementen.
Rainer schreef:En waarom ga je niet zelf bietenpulp, luzernebrok en tarwezemelen mengen? Dan kan je zelf precies bepalen hoeveel energie en/of eiwitten je wil voeren en scheelt ook een hoop in kosten. Daarnaast moet je het uiteraard wel nog aanvullen met een balancer als pavo vital.
maria500 schreef:Rainer schreef:En waarom ga je niet zelf bietenpulp, luzernebrok en tarwezemelen mengen? Dan kan je zelf precies bepalen hoeveel energie en/of eiwitten je wil voeren en scheelt ook een hoop in kosten. Daarnaast moet je het uiteraard wel nog aanvullen met een balancer als pavo vital.
Bedoel je mij hiermee? Ik ben idd zoekende wat nou precies goed is en zoek nu iets met veel eiwitten. Speedibeet vind ik toch fijner dan bietenpulp en wilde dit aanvullen met luzerne of grasbrok, alleen in de pavo Inshape zitten meer eiwitten.
Ik zag ook een paar keer sojaschroot voorbij komen. Waar koop je zoiets?
maria500 schreef:Rainer schreef:En waarom ga je niet zelf bietenpulp, luzernebrok en tarwezemelen mengen? Dan kan je zelf precies bepalen hoeveel energie en/of eiwitten je wil voeren en scheelt ook een hoop in kosten. Daarnaast moet je het uiteraard wel nog aanvullen met een balancer als pavo vital.
Bedoel je mij hiermee? Ik ben idd zoekende wat nou precies goed is en zoek nu iets met veel eiwitten. Speedibeet vind ik toch fijner dan bietenpulp en wilde dit aanvullen met luzerne of grasbrok, alleen in de pavo Inshape zitten meer eiwitten.
Ik zag ook een paar keer sojaschroot voorbij komen. Waar koop je zoiets?
maria500 schreef:meiske1577 schreef:Hoi TS is het een idee om ease and excell van Pavo bij te voeren of de Pavo inshape? Hier zit veel eiwit in en toch heel laag in suikers. Ik zou dat eend overleggen met Pavo.
Mijn paard is heel erg opgeknapt van de ease and excell.
En je kan ook eens een mail sturen aan vitalbix om bv de breed and grow te voeren waar ook meer eiwit in zit.
Ik heb even gekeken naar Pavo ease and excell. Ik zie dat het hoog in energie is. Mijn pony is met pensioen. Lijkt mij dan niet verstandig om dat te voeren.
Ik lees dat Pavo inshape is gemaakt om paarden te helpen met afvallen. Lijkt mij dan ook niet zo slim.
Misschien dat vitalbix wel iets is.
ellepel schreef:https://www.marstallpaardenkracht.nl/vo ... 3&album=93
daar staat wel uitleg over gmo.
niet iedereen wil dat dan voeren, moet zeggen dat ik er ook wel over na gedacht heb.
maar het is ook belangrijk om het oudere paard goed op gewicht te houden en als dit een product is wat daar bij helpt....ja dan is het wel moeilijk