Pension houder vastgeroest in oude voer gewoontes?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

01San

Re: Pension houder vastgeroest in oude voer gewoontes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 13:25

Ja meer voor tips wat ze zou kunnen doen, dacht ik ook..

Melissanw89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 13:37

Maartje1990 schreef:
Melissa jij herkent haar en weey welke staleigenaat het betreft, te heeft nooit een naam genoemd en niemand zal dus weten om wie het gaat. Verhaal heeft altijd twee kanten, dat weet iedereen en ts is vrij haar kant te vertellen. En zoals ik het lees zegt ts alleen dat dit niet de plek is voor haar en haar paard

Nee maar op een of andere manier zijn we door meerdere mensen getipt dat dit online stond ook die niet bij ons op stal staan en die wisten ook gelijk dat het over onze stal ging dus zo gaat een praatje als een lopend vuurtje hé.

Maar goed ik heb mijn zegje gedaan en ga er nu mee stoppen want het heeft toch verder geen zin om mij hier “druk” om te maken. Er gebeuren immers wel ergere dingen dan dit.

marion82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-20 13:50

Het topic is idd alleen gemaakt voor advies en niet om iemand zwart te maken of af te zeiken.
Niets van wat ik gezegd heb is gelogen, jij bent er niet bij geweest Melissa, jij hebt het ook van horen zeggen. Als jij “even goede vrienden” interpreteert zoals je me gister benaderde, zet ik daar mijn vraag tekens bij.
Ik heb een verzoek gedaan tot verwijderen, meer kan ik nu voor jullie niet doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 14:18

Wat jammer toch dat veel topics zo moeten lopen..

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 17:43

Jeetje wat een vervelende wending. Ik ben blij voor TS dat je naar een ander plekje gaat want de sfeer op deze stal lijkt me nou ook niet echt om over naar huis te schrijven. Gekonkel via het internet...

joyce1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 19:30

Melissanw89 vind het wel heel zielig van je dat je nu ook hier Marion gaat lopen afzeiken..
Ze heeft haar mening gedeeld en puur om advies gevraagd qua boetebeleid of ze zelf nou fout zit met haar manier van voeren of dat iemand die al jaren het zelfds voert toch gelijk heeft..

Vragen staat vrij en daar moet je wel een beeld van hebben om mee te kunnen denken..
Tis erg jammer dat je snel op je teentjes getrapt bent en deze topic moet verpestem terwijl er niks kwaads achter zat en het zeker niks met jou te maken heeft.. prima dat je iemand wilt verdedigen maar dat kan ook op een normale manier en niet via internet.. je hebt je mening al duidelijk overgebracht persoonlijk dus dat hoeft niet hier nog een keer..

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 19:32

Ik heb dit topic meegelezen en vond het ook niet heel negatief. Soms is het fijn om met anderen te overleggen als je zelf twijfelt.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 19:35

Kunnen alle paardenmeisjes van deze stal dit lekker onderling uitvecht ipv op Bokt?
niveautjekleuterschool.....

marion82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-20 20:30

Kinke schreef:
Kunnen alle paardenmeisjes van deze stal dit lekker onderling uitvecht ipv op Bokt?
niveautjekleuterschool.....

Je hebt gelijk, dit is niet waar het thuis hoort.
Joyce is mijn zusje en was erbij, maar reageert nu ook uit emotie.

Zelf zal ik ook niet meer reageren. Het topic wordt niet verwijderd of gesloten, dus dit is een laatste bericht van mij.