Zo fijn dat het zo helpen kan he!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
opisop_shop schreef:Wauw wat een verschil zeg, ongelooflijk!
Hier weet ik het nog steeds niet. Nog weinig klachten tot nu toe maar vorig jaar dacht ik ook pas juli en augustus. Hij is alleen wat kortademig naar verder niet. Hij schudt niet, ook nooit gedaan. Briest wel veel met rijden. Als het erger wordt wil de dierenarts hem uitverdoven om te zien of het dan beter wordt, volgens hem een goede test om te zien of het echt met de trigimenus te maken heeft. Iemand daar ervaring mee?
opisop_shop schreef:Wauw wat een verschil zeg, ongelooflijk!
Hier weet ik het nog steeds niet. Nog weinig klachten tot nu toe maar vorig jaar dacht ik ook pas juli en augustus. Hij is alleen wat kortademig naar verder niet. Hij schudt niet, ook nooit gedaan. Briest wel veel met rijden. Als het erger wordt wil de dierenarts hem uitverdoven om te zien of het dan beter wordt, volgens hem een goede test om te zien of het echt met de trigimenus te maken heeft. Iemand daar ervaring mee?
Focussed schreef:Janneke Zijderveld predikt een hoop wat medisch gezien niet klopt in die webinar. Niet voor niets wilde ze dat mensen die kritische vragen of opmerkingen hadden niet in de chat hebben, zoals ze vrij duidelijk aangaf aan t begin van de webinarMijn achtergrond zit in de neurowetenschappen en hier en daar moest ik wel even een wenkbrauw omhoog trekken hij haar presentatie.
Natuurlijk hoop ik dat je paard er verlichting aan ondervind
Sim schreef:Ik las een best interessant artikel (wel in het Engels): https://www.horseandhound.co.uk/news/po ... N9V3MCe8g8
ellepel schreef:focussed. volgens mij gaat het over kalium en geen calcium?
of heb ik het niet goed gelezen