Voor nu blijft haar hooi terug even droog om te testen, en ze is weer vrij heftig aan het pompen. Met nat hooi is het minder, maar niet volledig weg... Ik ben benieuwd naar de Sabol van Lexa, die komt morgen toe. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Voor nu blijft haar hooi terug even droog om te testen, en ze is weer vrij heftig aan het pompen. Met nat hooi is het minder, maar niet volledig weg... Ik ben benieuwd naar de Sabol van Lexa, die komt morgen toe.
Zal ik zeker onthouden voor het jaar. Ik heb toevallig een liter gratis lijnzaadolie gekregen bij mijn aankoop van Sabol (aka Zwarte Komijn olie met paar toevoegingen
) dus da's al in orde. Om zeker te weten wat werkt en wat niet krijgt ze nu gewoon haar mineralen/vitaminen korreltje, mash en daarbij dus de Sabol
Het ziet er allesinds erg vreemd uit. Maar ik vind het al vreemd genoeg dat ze de vacht niet bijgegroeid heeft vanonder, waar ik schoor. Dat is echt van in oktober/november geleden. Zal straks een foto proberen maken.
Onnozel beginnen ronddraven zonder gegronde reden behalve "Niemand is hier snel genoeg naar mijn goesting, pff". Heeft ze al lange tijd niet meer gedaan, ze piept ook haast continu. Ze maakt superveel geluid en ze eten wat minder hooi met de grasjes die doorkomen. Binnenkort kunnen ze het gras op! Ik ben echt excited
Sowieso wel met stripbegrazing, want anders hebben ze allebei koeienvlaaien

Ik weet niet of ze een of ander magisch middeltje erin doen of weet ik het, maar wauw... Van een chronische af-en-toe hoester en paard met chronische luchtarmoede zonder beschadigde longen (hoe flik je het?) Naar dit.
aanraak, maar dat zijn imo Dus die maagzweren die gewoon niet opgelost raakten vanwege haar asthma. En nu kan het hopelijk wel! 

henshem schreef:Mijn paard heeft dezelfde problemen sinds medio december 2018. Al van alles geprobeerd, niets helpt. Ik heb nav dit topic ook sabol besteld en ben zeer benieuwd. Ik hoop dat het snel binnen is.
Op 4 april hoorde het in België te zijn, nieuwe datum. Dan 'Begin april', en nu horen we dat ze terug problemen hebben.
En dat het dan nog werkt...
Maar ze komt per 1 mei naar de weides toe, het gras groeide niet zo snel als gehoopt. De zoektocht naar schuilstallen is ook echt zielig, ze durven er echt 10 000 euro voor vragen...
Kirania schreef:Consequent nat, ze krijgt nooit droog. Geen idee wat de terugval veroorzaakte...

ze zou 'een tumor kunnen hebben' volgens de beta gamma bridging (maar ja, dat heb je eigenlijk bij vrij veel dingen... Alsof een symptoom altijd dezelfde ziekte geeft), maar met echo en opvoeling was alles in orde. Zo ook dus longen en hart...