Mamarleen schreef:Dat is schitterend nieuws !!
Geeft dat geen probleem, boxrust voor zo een kleintje ? Of geef je dan iets (mild) kalmerend ?
Nee, wij geven geen sedatie of kalmerende middelen, enkel bij de verbandwissel. Mama staat zelf ook heerlijk rustig in haar box, wat uiteraard al veel doet. Uiteraard staat hij soms wat te stuiteren en zie ik ze liever buiten, maar het is belangrijker dat de hechtingen nu niet knappen en alles de kans krijgt om mooi te genezen 
Ik ben nu druk bezig met vervoer te regelen, vriendlief is uiteraard net deze morgen moeten vertrekken op verplaatsing met overnachting, tot en met woensdagavond. Mijn auto mag de trailer niet trekken en ik heb ook het juiste rijbewijs niet
Keandra schreef:Oef, dat is nog eens fijn nieuws.
Ben heel blij voor jullie dat hij goed aan het recupereren is en dat hij naar huis mag. Is altijd fijner, ookal is het boxrust, zal prijselijker zijn dan op de kliniek nu jullie zijn kosten en jullie droomboerderij te betalen hebben.
Veel succes met Pippin en de hoeve toegewenst.
Zuur geld voor de moment maar we hebben het er met heel veel liefde voor over. Ik zag hem persoonlijk liever nog wat langer op de kliniek. Ik ben zelf binnen een maand uitgerekend en zie er eerlijk gezegd wat tegenop om de verbandwissel zelf te moeten doen, stal te mesten etc. Ben namelijk zelf nog verre van 100% en hem woensdag de trailer op tillen was nu niet mijn sterkste plan, heb het al flink moeten bekopen. Daarbij doet mijn vriend voor de moment echt hele lange dagen dus ik sta er wel wat alleen voor. Maar goed, komt wel in orde 
Aan alle bokkers: Bedankt voor de vele steun en duimen